کد خبر : 18973
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

شانس پیروزی ایران بر آمریکا از نگاه بینندگان شبکه عرب زبان

شانس پیروزی ایران بر آمریکا از نگاه بینندگان شبکه عرب زبان
یکی از شبکه های تلویزیونی عرب زبان اقدام به نظر سنجی در خصوص برنده بازی ایران و آمریکا در جام جهانی کرده است.؛

شبکه تلویزیونی عرب زبان الکأس اقدام به نظر سنجی فوتبالی مهم که برای ایرانیان نیز حائز اهمیت است؛ کرد. در این نظرسنجی میزان شانس موفقیت ایران و آمریکا به رأی گیری گذاشته شد.

بینندگان عرب زبان این شبکه تلویزیونی که مطمئنا از تیم فوتبال ایران نیز شناخت خوبی دارند اقبال ایران برای موفقیت و صعود از گروه را بالا دانستند. آنها که عموما قطری ها هستند 49 درصد به پیروزی ایران در سومین بازی خود در جام جهانی رأی دادند. همچنین 34 درصد از مخاطبان این برنامه به پیروزی آمریکا اتفاق نظر داشتند. مابقی نیز رای به تساوی دادند.

تیم ملی ایران دارای ابتکار عمل برای صعود است و همه چیز در دستان خود اوست. معمولا در چنین مواقعی کار ایران برای صعود به اما و اگر می کشید. خوشبختانه اکنون به دستان تیم ملی فوتبال ایران گره ها می تواند باز شود.

در صورت امتیاز گرفتن و یا پیروزی می توان برای نخستین بار ملی پوشان و یوزهای ایرانی را در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی دید. افتخار بزرگی که می تواند شور مضاعفی در کشور بیافریند. همچنین امید ورزش دوستان را برای تکرار حماسه های ورزشی دیگر به شکل محسوسی افزایش دهد.

شاگردان کی روش امیدوار هستند با برتری مقابل آمریکا این تیم را به نخستین تیمی تبدیل کنند که در جام جهانی توانسته اند دو بار آنها را ببرند. پیش از این نیز با برد ایران مقابل ولز، به اولین پیروزی در مقابل یک تیم اروپایی در جام جهانی دست یافتیم.

بعد از بازی ضعیف مقابل انگلیس ایران در بازی مقابل ولز فوق العاده ظاهر شد. تکرار بازی در حد ولز می تواند ایران را تیم خوشحال بعد از اتمام مسابقه با آمریکا نماید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قدرت فوتبال در جذب بیننده تلویزیونی/ شمار بینندگان دقیق فینال جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مشخص شدن شمار بینندگان فینال جام جهانی […]