کد خبر : 32145
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

اولین بازی تیم ملی چین با برانکو مقابل سنگاپور

اولین بازی تیم ملی چین با برانکو مقابل سنگاپور
برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین انتخاب شد و قرار است هدایت آنها را عهده دار شود.؛

تیم ملی چین که اکنون برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی جدید خود می بیند باید مقابل سنگاپور در اولین محک این سرمربی کهنه کار صف آرایی کند.

این بازی قرار است در ماه مارس میلادی برگزار شود و از سری رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار می شود.

جام جهانی در سال 2026 برگزار خواهد شد و فدراسیون چین امیدوار است برانکو ایوانکوویچ بتواند چین را به جمع تیم های راه یافته به جام جهانی برساند.

حذف ناباورانه چینی ها از مرحله گروهی جام ملت های آسیا باعث شد تا آنها دست به تغییر در کادر مربیگری خود کنند. هر چند برانکو با تیم ملی عمان نیز در جام ملتهای آسیا نتوانست به توفیق چندانی دست یابد ولی عملکرد گذشته مطلوب برانکو باعث شد تا این تصمیم انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال چین نهایی شود.

برانکو ایوانکوویچ با فضای فوتبال چین به خوبی آشنا بوده و توانسته با تیم شاندونگ تایشان در سال 2010 در فوتبال باشگاهی چین به عنوان قهرمانی برسد. این سرمربی با فوتبال و بازیکنان این کشور نیز آشنایی خوبی دارد.

در بیانیه ای نیز که از سوی فدراسیون فوتبال چین صادر شده اعلام گردیده که به منظور مهیاسازی برای رقابت های انتخابی جام جهانی فدراسیون چین بعد بررسی چندین مربی با تجربه تصمیم خود را برای موافقت با هدایت تیم ملی فوتبال چین با برانکو ایوانکوویچ گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها