کد خبر : 17139
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

پایان ناکامی اومانیا بعد 6 شکست/ بازگشت کریم به ترکیب

پایان ناکامی اومانیا بعد 6 شکست/ بازگشت کریم به ترکیب
پایان روند ناکامی اومانیا بعد از 6 شکست در روزی که کریم به ترکیب بازگشته بود.؛

در شب بازگشت کریم انصاری فرد به ترکیب ثابت اومانیا، تیمش روند ناکامی های خود را نیز پایان شده دید. اومانیا در شش دیدار قبلی خود 6 شکست را تجربه کرد. از این شکستها 3 باخت مربوط به شکست در لیگ داخلی کشورشان قبرس و سه شکست نیز در اروپا بود.

روند ناکامی های اومانیا باعث شده بود تا نقدهای زیادی نسبت به بازی های این تیم وارد شود. در شرایطی که آنها سال پیش موفق به کسب جواز شرکت در لیگ کنفرانس اروپا شده بودند امسال در شرایط مطلوبی به سر نمی برند. هر چند برد دیروز تیم اومانیا می تواند کمی ارامش را به هواداران و بازیکنان این تیم هدیه دهد.

آنها دیشب در جریان هفته نهم لیگ قبرس که در ساعت هشت و نیم شب برگزار شد تیم رده هشتمی آنورسوسیس را شکست دادند. در این بازی اومانیا دو بر صفر از سد حریفش گذشت تا با پیروزی در این دیدار به رتبه 8 لیگ قبرس صعود کند. کریم در این دیدار 78 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت و البته سهمی در گلزنی تیمش نداشت.

کریم انصاری فرد در روزهای مصدومیت سردار می تواند گزینه ثابت تیم ملی در جام جهانی شود. قرارگیری انصاری فرد در شرایط بازی مطمئنا می تواند به او کمک کند تا در فرم ایده آلی برای تیم کی روش بازی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها