کد خبر : 4545
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

اگر «VAR» در لیگ برتر ایران بود چه تیمی بیشتر سود می کرد

اگر «VAR» در لیگ برتر ایران بود چه تیمی بیشتر سود می کرد

اگر «VAR» در لیگ برتر ایران بود چه تیمی بیشتر سود می کرد؟ در نبود ویدیو چک «VAR» چه تیمهایی در ایران بیشترین سود و ضرر را کرده اند و اگر سیستم «وی.ای.آر» و ویدیو چک در لیگ برتر ایران بود آیا قهرمان لیگ برتر عوض می شد؟ به گزارش مارال نیوز، نبود سیستم «VAR»

اگر «VAR» در لیگ برتر ایران بود چه تیمی بیشتر سود می کرد؟ در نبود ویدیو چک «VAR» چه تیمهایی در ایران بیشترین سود و ضرر را کرده اند و اگر سیستم «وی.ای.آر» و ویدیو چک در لیگ برتر ایران بود آیا قهرمان لیگ برتر عوض می شد؟
به گزارش مارال نیوز، نبود سیستم «VAR» در لیگ برتر فوتبال ایران باعث ایجاد حرف و حدیثهای بسیار زیادی در بین باشگاه های مختلف شده است.

این کمبود سیستم بازبینی صحنه های مشکوک ویدیو چک در مسابقه فوتبال باعث شده تا داورها نیز مظلوم واقع شده و همیشه بر روی صحنه های مختلف اعتراض به داوری و حرف های ضد و نقیض زیادی پیش بیاید.

«VAR» ویدیو چک لیگ برتر ایران

بیشترین ضرر و سود تیمهای ایران در نبود ویدیو چک «VAR»

همیشه نقل مهم حرف های سرمربیان بعد از هر شکست و حتی پیروزی در کنفرانس های خبری، عملکرد داوران بوده و شدیدترین حملات نیز به داورها در کنفرانس خبری و مصاحبه ها انجام می شود.

جالب است که حتی جریمه های سنگین انضباطی فدراسیون نیز مانع از انجام چنین مصاحبه های آتشین یا بی احترامی به داور مسابقه نمی شود. حال اگر این سیستم ویدیویی و بازبینی تصویری صحنه ها در زمان انجام مسابقه «VAR» وجود داشت؛ مطمئنا از میزان چنین حملاتی کاسته می شد.
حال سوال ایجاد می شود که در نبود «VAR» چه تیمهایی بیشتر سود و منفعت یا ضرر را در لیگ برتر فوتبال ایران برده اند.

نبود «VAR» وآر ویدیو چک به سود کدام تیم لیگ برتر ایران است

نگاهی به «VAR» در لیگ برتر فوتبال ایران نشان می دهد که دو تیم اصفهانی یعنی سپاهان و ذوب آهن بیشترین میزان ضرر را از نبود «VAR» بردند.

«VAR» لیگ برتر

سود یا ضرر تیمهای ایران در نبود «VAR»

در حالی که 8 مسابقه به ضرر سپاهان تمام شده بود، در اشتباهات داوری تنها 2 مسابقه به سود سپاهانی ها تمام شده و برای ذوب آهن نیز 9 مسابقه به ضرر تمام شده و 3 مسابقه نیز به سودشان تمام شده است.

از دیگر نکات قابل توجه در نبود «VAR»، طبق این آمار سود یا ضرر نبردن آن چنانی تیمهای استقلال و پرسپولیس است و این موضوع نشان می دهد که مصاحبه های انجام یافته دو باشگاه بزرگ ایران در خصوص داوران حداقل در فصل گذشته به ضرر این دو تیم تمام نشده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
VAR و ویدیو چک داوری چه زمانی به فوتبال ایران می آید؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نبود VAR باعث می شود تا باشگاه های مختلف به شکل های گوناگون نسبت به داوران نیز موضع گیری کنند و این اتفاق در اعتماد به نفس و آرامش داوران نیز می تواند تاثیر منفی بگذارد. […]

trackback
بزرگترین خریدهای لیگ برتر فوتبال ایران از لیگ های پایین تر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که اکنون در لیگ برتر پرتغال فوتبال […]

trackback
شکایت متفاوت چلسی از اتحادیه فوتبال انگلیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ویدیویی جدید یا وی ای آر کمک می کند تا […]