کد خبر : 12563
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

عکس خاص دو نفری زوج بوشهری استقلال محبی و قائدی

عکس خاص دو نفری زوج بوشهری استقلال محبی و قائدی

عکس دو نفری از زوج طلایی استقلالی ها دو بازیکن بوشهری استقلال محمد محبی و مهدی قائدی در کنار هم و هنگام شادی گل در جریان دیدار استقلال با نساجی مازندران را ببینیم. در تقابل حساس و سرنوشت ساز نساجی مازندران و استقلال تهران، مهدی قائدی در کنار محمد محبی زمینه ساز و همکار گل

عکس دو نفری از زوج طلایی استقلالی ها دو بازیکن بوشهری استقلال محمد محبی و مهدی قائدی در کنار هم و هنگام شادی گل در جریان دیدار استقلال با نساجی مازندران را ببینیم.

در تقابل حساس و سرنوشت ساز نساجی مازندران و استقلال تهران، مهدی قائدی در کنار محمد محبی زمینه ساز و همکار گل سوم تیمشان بودند تا این گونه در یک قاب همکاری دو نفره و شادی گل جالبی را به نمایش بگذارند.

محمد محبی که از زمکان حضورش در استقلال پایش به گلزنی باز نشده بود، بعد از همکاری خوب قائدی ا او توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا این گونه به پایکوبی در ورزشگاه آزادی بپردازند.

عکس خاص دو نفره زوج بوشهری استقلال محبی و قائدی

این شادی گل جالب محمد محبی و مهدی قائدی را شاید در ادامه لیگ و مسابقات فصل بیشتر از این ببینیم چرا که هر دو بازیکن با تاخیر و دیر به تمرینات استقلال اضافه شده بودند و به نظر می رسد روز به روز آماده تر و هماهنگ تر از گذشته می شوند تا درخشش آنها بیش از پیش نیز شود.

کوین یامگا و پیمان بابایی دیگر زنندگان گلهای استقلال در این دیدار بودند تا نتیجه این تقابل سه بر یک به سود آبی ها به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها