کد خبر : 15538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۲

ایران در صورت صعود از گروه جام جهانی با چه تیمی بازی می کند

ایران در صورت صعود از گروه جام جهانی با چه تیمی بازی می کند
تیم ملی فوتبال ایران در صورت صعود احتمالی از گروه خود به عنوان تیم دوم، احتمالا با چه تیمی مصاف داشته باشد؟؛

حریف ایران در جام جهانی درصورت صعود از گروه کدام کشور خواهد بود؟ آشنایی با حریف ایران در مرحله حذفی یک هشتم نهایی جام جهانی. چنانچه شاگردان کی روش بتوانند از گروه خود صعود کنند.

امیدها با آمدن کارلوس کی روش به ایران برای صعود از گروه به مراتب بیشتر شده است. بد نسیت بدانیم که ایران در صورت صعود احتمالی از گروه خود احتمالا با چه تیمهایی مصاف داشته باشد.

طبق پازل و نمودار چیده شده مسابقات، تیم اول گروه دوم با تیم دوم گروه اول جام جهانی مصاف خواهد داشت. همچنین تیم دوم گروه ب نیز با تیم نخست گروه اول دیدار می کند.

برنامه بازی های جام جهانی

در گروه اول مسابقات تیمهای ملی قطر، اکوادور، سنگال و هلند قرار دارند. طبق پیش بینی داده های آماری سایت فوتبال رنک به احتمال 67 درصد هلند به عنوان تیم نخست از گروه اول به دور بعدی صعود کند. همچنین از گروه دوم نیز ایران از شانس بیش از 50 درصدی برای صعود به عنوان تیم دوم برخوردار است.

بنابراین چنانچه پیش بینی های این سایت درست از آب در بیاید ایران در صورت دوم شدن در گروه خود با هلندی که صدرنشین گروه اول است برخورد خواهد کرد. هر چند امیدواریم این تقابل شکل نگرفته و تیم ملی با یکی از سه تیم دیگر حاضر در گروه آ که حریفانی ضعیف تر هستند تقابل داشته باشد. مهمتر از آن شاهد تحقق رویای صعود از گروه نیز برای نخستین بار باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها