کد خبر : 29453
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

اینتر میلان با چند تغییر در ایتالیا و اروپا حریفی سرسخت می شود

اینتر میلان با چند تغییر در ایتالیا و اروپا حریفی سرسخت می شود
فابیو کاپلو کارشناس و سرمربی معروف فوتبال به تمجید از بازی اینتر میلان مقابل سیتی پرداخت. وی اعلام کرد اینتر میلان فقط با داشتن چند تغییر قادر خواهد بود هم در لیگ داخلی و هم در اروپا به حریفی خوب قابل رقابت مبدل شود؛

فابیو کاپلو کارشناس و سرمربی معروف فوتبال به تمجید از بازی اینتر میلان مقابل سیتی پرداخت. وی اعلام کرد اینتر میلان فقط با داشتن چند تغییر قادر خواهد بود هم در لیگ داخلی و هم در اروپا به حریفی خوب قابل رقابت مبدل شود.

کاپلو یادآور شد: اینتر میلان به داشتن ستاره های خوب در پست های مورد نیاز نیازمند می باشد. در چنین دیدارهایی بایستی دقیق عمل کرده و جایی برای اشتباه نیست. چرا که در این شرایط تنبیه می شود.

فابیو کاپلو یادآور شد در جریا ندیدار فینال خارج شدن دی بروینه به دیل مصدومیت در اواسط بازی به سود منچسترسیتی شد چرا که فیل فودن بازیکن جانشین او عملکردی خوب داشت. دقت در سانترهایی هم که از سوی اینتری ها انجام می شد خوب نبود و در شرایطی بسیار بد قرار داشت.

فابیو کاپلو

فابیو کاپلو یادآور شد اعلام کردم فاصله چندانی بین تیم ها دیده نمی شود. اینتری ها بیشتر از معمول موقعیت های گلزنی را از دست دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها