کد خبر : 22065
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

ماندگاری فاینورد در صدر جدول به لطف گلزنی جهانبخش

ماندگاری فاینورد در صدر جدول به لطف گلزنی جهانبخش
فاینورد در صدر جدول به لطف گلزنی بازیکن ایرانی خود جهانبخش باقی ماند.؛

با گلزنی به موقع علیرضا جهانبخش برای تیم باشگاهی خود فاینورد هلند جایگاه تیم صدرنشین عوض نشد. آنها توانستند صدرنشینی خود در لیگ هلند موسوم به اردویژه حفظ کند.

جهانبخش مهاجم ایرانی فاینورد که این فصل کمتر مورد اعتماد سرمربی تیم قرار گرفته و در دقایق منتهی به انتهای بازی وارد زمین می شود، مقابل اوترخت درخشید.

علیرضا جهانبخش که از دقیقه 60 وارد زمین مسابقه شده بود در آخرین دقایق منتهی به اتمام بازی گلزنی کرد. گل به موقعی که حداقل باعث حفظ یک امتیاز خانگی شد. آنها در نهایت به تساوی یک بر یک مقابل اوترخت دست یافتند.

جهانبخش

با این عملکرد و گلزنی به موقع علیرضا جهانبخش احتمالا در دیگر بازی های این تیم شاهد حضور بیشتر جهانبخش در زمین مسابقه باشیم.

فاینوردی ها اکنون 34 امتیاز داشته و در صدر لیگ اردویژه قرار دارند. آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند البته برای این مهم بایستی قدر موقعیت ها و امتیازات خانگی را بیشتر بدانند و این گونه امیتزا بازی را از دست ندهند. فاینوردی که امشب دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد. هر چند اگر جهانبخش نبود آن یک امتیاز اندوخته نیز به حسابشان اضافه نمی شد و بایستی قدر گوهر درخشان خود را بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها