کد خبر : 8726
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

علت غیبت حامد پاکدل در ترکیب اصلی پرسپولیس تهران

علت غیبت حامد پاکدل در ترکیب اصلی پرسپولیس تهران

به گزارش مارال نیوز، علت غیبت حامد پاکدل در ترکیب پرسپولیس تهران چیست؟ دلیل اصلی نبود حامد پاکدل در پرسپولیس؛ مصدومیت و بداقبالی دست از سر حامد پاکدل بازیکن جوان پرسپولیس برنمی دارد. مصدومیت و بدشانسی های حامد پاکدل مهاجم خوش آتیه پرسپولیس در فصل جدید مسابقات نیز گریبان حامد پاکدل را گرفته است. مصدومیتهای

به گزارش مارال نیوز، علت غیبت حامد پاکدل در ترکیب پرسپولیس تهران چیست؟ دلیل اصلی نبود حامد پاکدل در پرسپولیس؛ مصدومیت و بداقبالی دست از سر حامد پاکدل بازیکن جوان پرسپولیس برنمی دارد. مصدومیت و بدشانسی های حامد پاکدل مهاجم خوش آتیه پرسپولیس در فصل جدید مسابقات نیز گریبان حامد پاکدل را گرفته است.

مصدومیتهای متعدد حامد پاکدل باعث شده تا او فرصت های خوب درخشش در تیم پرسپولیس و ملی پوش شدن را از دست بدهد.

علت غیبت حامد پاکدل در ترکیب پرسپولیس تهران

در هفته های گذشته مصدومیتهایی همچون پیچیدن پا باعث شد تا این بازیکن برخی از بازیهای نیم فصل را از دست بدهد حالا از اردوی این تیم به گوش می رسد که حامد پاکدل مجددا دچار مصدومیت شده و احتمال دیدار هفته اول پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان را از دست بدهد.

این مصدومیت زمان بدی باری حامد پاکدل اتفاق افتاده، در مقطعی که دست یحیی گل محمدی در بخش هجومی تیم نیز خالی است ولی با این وجود یحیی گل محمدی به دلیل علاقه به سبک بازی و استعداد حامد پاکدل همچنان او را در لیست اصلی خود نگهداشته است.

حامد پاکدل

حامد پاکدل بازیکن 30 ساله پرسپولیسی بوده که پیش از پیوستن به پسپولیس در آلومینیوم اراک در 26 بازی 10 گل برای این تیم به ثمر رساند.

پاکدل در فصل گذشته نیز در 17 بازی که برای پرسپولیس انجام داد موفق به زدن 5 گل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بخشش مطالبات حامد پاکدل وی را بازیکن آزاد کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پرسپولیس حامد پاکدل با توجه به اینکه […]