کد خبر : 21565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

بهترین دروازه بان جهان مارتینز در استون ویلا نیمکت نشین است

بهترین دروازه بان جهان مارتینز در استون ویلا نیمکت نشین است
مارتینز دروازه بان استون ویلا توسط اونای امری در نیمکت قرار داده شده و جایی در فهرست اصلی تیمش ندارد.؛

نیمکت نشینی مارتینز دروازه بان آرژانتین و برنده دشتکش طلای جهان و بهترین دروازه بان جام جهانی 2022 در اقدامی جالب توسط اونای امری. مارتینز دروازه بان برتری که در نیمکت استون ویلا قرار داده می شود.

اونای امری سرمربی استون ویلا اعتقادی به استفاده از این دروازه بان ندارد. دروازه بانی که یک تنه در ضربات پنالتی باعث برتری آرژانتین مقابل رقبا و در نهایت قهرمانی آنها در جام جهانی شده بود. اکنون انتظار می رفت که امیلیانو مارتینز با نگاه مثبت امری سرمربی استون ویلا مواجه شود. اما باز هم روند نیمکت نشینی مارتینز در باشگاه خود ادامه دارد.

هاسل بنک از کارشناسان فوتبال می گوید:

من از بازی ندادن به این دروازه بان کاملا متعجب هستم. هر کسی جای وی بود تمایل داشت بعد کسب بهترین عنوان و افتخار در جام جهانی به محض ورود به تیم باشگاهی خود در زمین و ترکیب حضور داشته باشد. به ویژه اگر در بازی آخر نیز دروازه بان هم تیمی 3 گل دریافت کرده باشد. با این وجود به نظر می رسد سرمربی استون ویلا اونای امری اعتقاد به بهره مندی از مارتینز در درون دروازه تیم باشگاهی تحت هدایتش را ندارد.

این اتفاق با تعجب و بهت و حیرت هواداران نیز مواجه شده است. شاید هیچ کسی حتی تیم رقیب نیز انتظار نیمکت نشین کردن دیبو را نمی کشید. اما باید به اعتقاد و عقیده سرمربی احترام گذاشت. سرمربی استون ویلا ثابت کرد عملکرد انفرادی گذشته در تیم ملی برایش اهمیتی نداشته و آنچه که برای او اهمیت دارد، حفظ کارایی و مفید بودن و بهتر بودن نسبت به دیگر بازیکنان است.

مارتینز

مارتینز در لباس تیم باشگاهی استون ویلا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازگشت به زندگی آرسنال از دقیقه 93 مقابل استون ویلا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از خانه مقابل استون ویلا از دقیقه 93 توانست […]