کد خبر : 7669
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

آخرین عکس از تمرینات بدنسازی فشرده کریستیانو رونالدو

آخرین عکس از تمرینات بدنسازی فشرده کریستیانو رونالدو

جدیدترین عکسهای کریستیانو رونالدو در حال تمرین بدنسازی؛ عکس تمرینات فشرده بدنسازی برای حفظ آمادگی بدنی کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله فوتبال جهان و تیم ملی پرتغال را در مارال نیوز ببینید. در عکسهایی که از کریستیانو رونالدو منتشر شده، او در حال تمرینات سخت دیده می شود. بازیکنی که مدتهاست از تمرینات گروهی و

جدیدترین عکسهای کریستیانو رونالدو در حال تمرین بدنسازی؛ عکس تمرینات فشرده بدنسازی برای حفظ آمادگی بدنی کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله فوتبال جهان و تیم ملی پرتغال را در مارال نیوز ببینید.

در عکسهایی که از کریستیانو رونالدو منتشر شده، او در حال تمرینات سخت دیده می شود. بازیکنی که مدتهاست از تمرینات گروهی و تیمی به دور مانده و به صورت انفرادی تمرین می کند.

انفرادی تمرین کردن رونالدو بیشتر به این دلیل بود که او سودای جدایی از منچستر یونایتد داشت و به این دلیل رغبتی برای بازگشت به یونایتد و حضور در اردوی دوستانه و تمرینات این تیم نداشت.

عدم حضور رونالدو در تمرینات منچستر در استرالیا

منچستریونایتد در حال حاضر در کشور استرالیا اردو زده و امروز نیز یک بازی دوستانه با استون ویلا داشت که قضاوت بازی منچستریونایتد را داور ایرانی علیرضا فغانی عهده دار شده بود.

در تمرینات انفرادی جدید و عکسهای منتشر شده از کریستیانو رونالدو یک نکته بسیار ریز و البته مهم دیده می شود و آن تمرین رونالدو با پوشیدن شورت ورزشی تیم منچستریونایتد است و این شاید یک سیگنال برای هواداران باشد که این بازیکن می خواهد به منچستر برگردد.

عکس تمرینات بدنسازی رونالدو

تمرین بدنسازی رونالدو

تمرینات فشرده و خاص سنگین رونالدو در باشگاه

جدیدترین عکس تمرینات بدنسازی رونالدو

رونادلو با 37 سال سن همچنان به مانند جوان 18 ساله باانگیزه نشان می دهد و تمرینات فشرده او نیز حاکی از چنین رویکرد و تصمیمی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که کریستیانو رونال&… سالهای عمده و […]

trackback
عکس تمرین بدنسازی مهدی رحمتی مربی آلومینیوم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تصویری از تمرین بدنسازی و حفظ آمادگی […]

trackback
تفنگدار دریایی بدنساز تاتنهام فوت کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مطرح ترین مربی بدنساز فوتبال به نام […]