کد خبر : 22449
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

بازیکنان آرژانتینی این روزها همیشه می برند/ نوبت به دیبالا رسید

بازیکنان آرژانتینی این روزها همیشه می برند/ نوبت به دیبالا رسید
بازیکنان آرژانتینی به نظر در بهترین فرم خود بع دقهرمانی جام جهانی قرار دارند و این را در تیم های باشگاهی نیز نشان داده اند.؛

گویا بخت و اقبال و شانس به بازیکنان آرژانتینی همچون پائولو دیبالا رو کرده است. آنها چه در سطح ملی و چه باشگاهی این روزها در بهترین فرم خود بوده و البته از بخت و اقبال مناسب نیز برخوردارند.

این بار نوبت به پائولو دیبالا بازیکن محبوب ژوزه مورینیو رسید که در تیم خود آاس رم زمینه ساز و زننده تنها گل تیمش مقابل جنوا شود.

از سری مسابقات جام حذفی جنوا و آاس رم دیشب به مصاف هم رفتند. دیدار نزدیکی که در نهایت با گل زنی دقیقه 65 دیبالا بازیکن آرزانتینی رم همراه شد. آنها با این برد توانستند راهی مرحله بعدی جام حذفی ایتالیا شوند.

بازیکنان آرژانتینی به نظر در بهترین فرم خود بعد قهرمانی جام جهانی قرار دارند. انها این را در تیم های باشگاهی خود نیز نشان داده اند.

بازیکنان تیم ملی آرژانتین با اعتماد به نفس به مراتب بالاتر از گذشته در حال کسب موفقیت های جدید این بار در سطح باشگاهی هستند. دیبالا نیز از این قاعده مستثنی نشده است.

او بعد از قهرمانی در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر این بار در کنار هم تیمی های خود در رم دست به کار بزرگی زده و زمینه حذف جنوا تیم خوب این رقابتها را فراهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها