کد خبر : 31187
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۲

برتری قاطعانه والیبال ایران در ارومیه در اولین گام/ نتیجه عجیب ژاپن در دست اول

برتری قاطعانه والیبال ایران در ارومیه در اولین گام/ نتیجه عجیب ژاپن در دست اول
برتری بسیار خوب و امیدوار کننده تیم ملی والیبال ایران در ارومیه در اولین بازی خود در جام قهرمانی آسیا کسب کرد. همچنین ژاپن نیز مقابل ازبکستان به نتیجه خوبی دست یافت؛

برتری بسیار خوب و امیدوار کننده تیم ملی والیبال ایران در ارومیه در اولین بازی خود در جام قهرمانی آسیا کسب کرد. همچنین ژاپن نیز مقابل ازبکستان به نتیجه خوبی دست یافت.

در دیدارهای اول والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی آذربایجان غربی تیم ملی ایران به برد قاطعانه و شیرینی مقابل هنگ کنگ رسید. شاگردان عطایی توانستند بدون واگذاری هیچ ستی و البته با اختلاف بسیار زیاد هنگ کنگ را شکست دهند.

نتیجه ستهای بازی ایران مقابل هنگ کنگ

در این بازی که از ساعت 19:15 دقیقه برگزار شد ملی پوشان ایران دست اول را 25 بر 14 بر هنگ کنگ فائق آمدند. در دست های دوم و سوم نیز به ترتیب هنگ کنگی ها فقط 15 و 16 امتیاز به دست آوردند.

ژاپن دیگر تیم خوب روز اول بازی های آسیایی

همچنین ژاپن که در کنار ایران دیگر مدعی اصلی بالا بردن جام قهرمانی در والیبال قهرمانی آسیا محسوب می شود مقابل ازبکستان به برد قاطعانه رسید. آنها در دست اول با اختلاف فاحش و بسیار زیاد 25 بر 8 به برتری رسیدند.

در دست دوم این اختلاف کمتر بوده و ازبک ها 19 امتیاز کسب کردند. البته در دست سوم باز اختلاف بیشتر شد و ازبک ها تنها به کسب سیزده امتیاز موفق شده بودند. تا ژاپنی ها نیز قاطعانه و با نتیجه دلچسب و شیرینی بر حریف خوب خود ازبکستان غلبه کنند.

پیش از این عنوان شده بود که ژاپنی ها با تیم دوم خود احتمالا در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا حاضر شوند. اما بعد از اعلام لیست نهایی و همچنین بازی اول آنها مشخص شد که سامورایی ها با بهترین نفرات خود پای به این مسابقات گذاشته و برای مدال طلا چشم دوخته اند.

نتایج دیگر بازی های روز اول والیبال آسیا

اندونزی دیگر تیم پیروز و شگفتی ساز این جام در اولین روز بود. آنها قزاقستان را 3 بر 1 بردند. همچنین قطر کار مشکلی مقابل افغانستان نداشته و سه بر صفر بر این تیم چیره شد.

بحرین نیز در یک بازی بسیار نزدیک در حالی که می توانست مقابل چین تایپه پیروز شود ولی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 نتیجه بازی را واگذار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها