کد خبر : 21746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فرصت خرید دیبالا از رم به دلیل تنظیم قرارداد ضعیف

فرصت خرید دیبالا از رم به دلیل تنظیم قرارداد ضعیف
قراردادی که به تیمهای غیرایتالیایی فرصت خرید دیبالا از رم می دهد باعث ناراحتی و نگرانی هواداران و مسئولان این تیم شده است.؛

پائولو دیبالا با قراردادی عجیب در رم مواجه شده است. قراردادی که هنگام تنظیم با آ اس رم قید شده و شرایط را برای جدایی و خرید او توسط دیگر تیم های ایتالیایی آسان می کند.

البته این بند شرایط خرید وی برای تیمهای غیرایتالیایی را آسان می کند. این نوع قرارداد باعث شده تا مسئولان رم به دست و پا بیافتند. آنها در تلاش برای تنظیم قرارداد جدید دیگری با این ستاره آرژانتینی می باشند.

در بند قرارداد دیبالا با رم آمده است که اگر تیم غیر ایتالیایی بخواهد دیبالا را به خدمت بگیرد تنها با پرداخت 12 میلیون یورو می تواند به این مهم برسد. البته این اتفاق برای تیم های رقیب ایتالیایی 20 میلیون یورو تعیین شده است.

دیبالا

دیبالا و جدایی راحت از رم به دلیل قرارداد ضعیف

تیمهای متمول اروپایی برای پرداخت 12 میلیون یورو مطمئنا مشکلی نخواهند داشت. چنانچه دیبالا بتواند در فرم خوبی بازی کند مطمئنا توجه اروپایی ها و تیمهای بزرگ برای خرید وی به راحت ترین شکل فراهم می شود. به این دلیل رم به دنبال پیشنهاد قرارداد جدید و تنظیم جدیدتر آن است تا به این راحتی امکان جدایی دیبالا از رم داده نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازیکنان آرژانتینی این روزها همیشه می برند/ نوبت به دیبالا رسید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] همچون پائولو دیبالا رو کرده است. آنها […]