کد خبر : 11522
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

فناوری به روز در تمرینات و زدن ضربه ایستگاهی بازیکنان

فناوری به روز در تمرینات و زدن ضربه ایستگاهی بازیکنان
از جمله ربات ها و تکنولوژی های خاص پیشرفته امروزی که در تمرینات باشگاه های اروپایی استفاده می شود را می توان در تمرین رئال مادرید دید، ؛

فناوری و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا با بهره گیری از ربات های خاص و پیشرفته تمرینات یکی از تیمهای صاحب نام هنگام زدن ضربات ایستگاهی پیگیری شود.

از جمله ربات ها و تکنولوژی های خاص پیشرفته امروزی که در تمرینات باشگاه های اروپایی استفاده می شود را می توان در تمرین رئال مادرید دید، این باشگاه متمول از 6 عدد مانکن اتوماتیک استفاده می کند که برای تمرین زدن ضربات ایستگاهی بسیار مناسب هستند.

این مانکن ها به صورت کاملا اتوماتیک هنگامی که بازیکن برای شوت زدن توپ حرکت می کند به صورت صد در صد هماهنگ به بالا می پرند تا مانع از رد شدن توپ از بالای سرشان شوند، البته این پرش نیز نرمال و در حد میانگین و متوسط پرش سایر بازیکنان است، همچنین در این دیوارهای دفاعی دارای تکنولوژی های روز جهان، قد و ارتفاع نیز کاملا قابل تنظیم توسط رباتها هست تا بر اساس قد بازیکنان حریف بتوان این دیوارها را چید.

تمرین رئال مادرید

پیش از این چنین تمریناتی با استفاده از نردبان و آدمک صورت می گرفت اما حالا فناوری های روز نیز بهره گرفته می شود که روز به روز می تواند پیشرفت و بهبود نیز داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تمرین ضربات کاشته رونالدو با گارد مخصوص + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] متفاوت از تمرین ضربه ایستگاهی رونالدو. عکسهای […]