کد خبر : 16677
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

چلسی فقط 5 بازیکن تعویضی دارد/ برنامه ریزی بد در انگلیس

چلسی فقط 5 بازیکن تعویضی دارد/ برنامه ریزی بد در انگلیس
مدافع اسپانیایی اعلام کرد که چلسی فقط 5 بازیکن تعویضی دارد و برنامه ریزی بد بازی ها در انگلیس را شاهد هستیم.؛

یکی از بازیکنان با تجربه چلسی اعلام داشته که تیمش در شرایط بدی از نظر مصدومان قرار دارد. به گفته سزار آسپلیکوئتا شرایط برای تیم او مناسب نیست.

او با انتقاد از برنامه ریزی فشرده مسابقات در لیگ جزیره اعلام کرد که در حال مذاکره با فیفا هستند. نوع برنامه ریزی فشرده مسابقات به گونه ای بوده که چلسی فقط 5 بازیکن تعویضی داشته باشد. از سویی هواداران فوتبال دوست دارند که رویدادها را مشاهده کنند اما از  بخشی دیگر چندین بازیکن دچار مصدومیت شده اند. در هر چند روز یکبار بازی کردن سخت است. چنین برنامه ریزی بد بوده و بایستی سایر مسائل را نیز در نظر گرفت.

این مدافع اسپانیایی اعلام داشته که شرایط برای تیمش دشوار بوده و تغییر برنامه فیفا می تواند به آنها برای حضور بهتر در جام جهانی کمک کند.

سزار آسپلیکوئتا چلسی

سزار آسپلیکوئتا چلسی مدافع شناخته شده اسپانیایی

سزار آسپلیکوئتا از مدافعان شناخته شده و مطرح اسپانیایی بوده که مطمئنا تیم ملی کشورش نیز به ساق پا و حضور و تجربه او در رقابتهای جام جهانی حساب ویژه ای باز کرده است.

چلسی روز گذشته در شرایطی که می توانست مقابل منچستریونایتد در لیگ جزیره پیروز شود در دقایق انتهایی مسابقه و در وقت تلف شده گل مساوی را خورد. با این گل آنها 3 امتیاز مهمی را از دست دادند. پیروزی که می توانست برای گراهام پاتر نیز نتیجه ای ارزشمند تلقی شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قانون و تعداد تعویض تیمها در جام جهانی 2022 قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تعویض در جام جهانی قطر […]