کد خبر : 13475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۲۱

با پیروزی «براگا» جایگاه دومی پورتو از دست رفت

با پیروزی «براگا» جایگاه دومی پورتو از دست رفت

به گزارش مارال نیوز، در هفته هفتم لیگ برتر پرتغال براگا توانست با دو گل از سد ویزلا عبور کند تا با این پیروزی بالاتر از پورتو قرار گرفته و به رتبه دوم لیگ برتر پرتغال صعود کند. در شرایطی که براگا فاصله چندانی با تساوی در دیدار خانگی نداشت اما در 6 دقیقه مانده

به گزارش مارال نیوز، در هفته هفتم لیگ برتر پرتغال براگا توانست با دو گل از سد ویزلا عبور کند تا با این پیروزی بالاتر از پورتو قرار گرفته و به رتبه دوم لیگ برتر پرتغال صعود کند.

در شرایطی که براگا فاصله چندانی با تساوی در دیدار خانگی نداشت اما در 6 دقیقه مانده به اتمام مسابقه توسط اولیویرا گل پیروزی را به ثمر رساند تا در نهایت گل دوم خود را نیز در دقیقه 95 توسطریکاردو هورتا به ثمر برساند.

اکنون بنفیکا با پیروزی در تمام 7 مسابقه گذشته خود و با 21 امتیاز با اقتدار در صدر جدول پرتغال قرار دارد و براگا با 19 امتیاز در جایگاه دوم است، پورتو و هم تیمی های طارمی نیز با 16 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

در حالی که پورتو شروع فصل را بسیار خوب آغاز کرده بود اما رفته رفته آنها امتیازات لازم و مهم را از دست دادند و در روزی که بنفیکا و دیگر تتیمهای پرتغالی به مراتب بهتر عمل می کردند، توانستند گوی سبقت را از قهرمان پیشین پرتغال یعنی پورتو بربایند تا تکرار قهرمانی پشت سر هم برای پورتو و شاگردان کونسیسائو را سخت تر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حضور دختران داور در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که از جایگاه ویژه نیز بازی را […]