کد خبر : 15606
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

بدبیاری کلوپ در آنفیلد/شانسی که برای قهرمانی صفر می شود

بدبیاری کلوپ در آنفیلد/شانسی که برای قهرمانی صفر می شود
یورگن کلوپ امسال در بدترین فرم مربیگری و وضعیت تیمی خود در لیگ جزیره با لیورپول قرار گرفته و از شانس قهرمانی تقریبا صفری نیز با شرایط موجود برخوردار شده است. امید آنها به بازی مقابل سیتی است تا اگر باختند شرایط برای آنها در این فصل بغرنج شود.؛

یورگن کلوپ امسال در بدترین شرایط چند وقت اخیر خود قرار گرفته است. این شرایط باعث شده تا از کلوپ به عنوان بد شانس ترین و البته بدبیارترین مربی این فصل یاد کنیم.

همه چیز برای یورگن کلوپ در این فصل آن گونه که فکر می کرد پیش نرفت. مصدومیت های پرتعداد پشت سر هم با مدت زمان طولانی برگشت آنها به میادین ضربه بزرگی به کلوپ و لیورپول زد.

همچنین توپهایی که با بدشانسی و به شکل عجیبی از وارد شدن به دروازه حریف صرف نظر کردند و در مقابل ضرباتی که به شکل عجیب و ساده ای وارد دروازه آنها شد.

حالا آنها با یک بدبیاری دیگر نیز مواجه شدند. در شرایطی که اصلا در فرم ایده آلی نیستند در بهترین شرایط منچسترسیتی باید در مقابل آنها قرار گیرند.

موتور گلزنی اریک هالند و سایر هم تیمی هایش روشن شده و به نظر می رسد کار سختی مقابل لیورپول نداشته باشند. این شرایط را برای کلوپ به مراتب سخت تر نیز خواهد کرد. با باخ تاحتمالی هفته پیش روی لیورپول مقابل سیتی کار برای کلوپسخت تر نیز خواهد شد. شاید اگر گذشته و عملکرد کلوپ نبود، مدیران لیورپولی تصمیم به اخراج او می گرفتند، ولی این سرمربی با دیگر مربیان تفاوتی فاحش دارد و آرزوی تیمها به خدمت گیری اوست. به نظر می رسد با فرصت بیشتر می توان به یاران محمد صلاح امیدوار شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها