کد خبر : 31667
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

بردهای متوالی آبی های ریاض/ شگفتی آفرینی الهلال مقابل الوحده

بردهای متوالی آبی های ریاض/ شگفتی آفرینی الهلال مقابل الوحده
آبی پوشان ریاضی یعنی الهلال در بازی سختی که داشتند موفق شدند با دو گل تیم سرسخت و متمول الوحده را شکست دهند.؛

آبی پوشان ریاضی یعنی الهلال عربستان سعودی در بازی سختی که در هفته هفدهم لیگ داشتند موفق شدند با دو گل تیم سرسخت و متمول الوحده را شکست دهند.

این بازی سخت در نهایت با پیروزی تیم صدرنشین کنونی لیگ حرفه ای عربستان به اتمام رسید. بردی که با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. این پیروزی ارزشمند که الهلالی ها مقابل الوحده به دست آوردند هیجدهمین پیروزی پشت سر هم آنها بود.

همچنین الهلال در این مسابقه توسط السکاندر میتروویچ به گل دوم خود رسید تا با گلزنی با ضربه سر این بازیکن، رقیب اصلی رونالدو برای تصاحب عنوان آقای گلی معرفی شود. میتروویچ بعد از گلزنی از سانتر خوب و دقیقی که به او انجام شده بود تازمینه باز کردن دروازه باز شود قدردانی کرد و شادیگل خود را با مالکوم تقسیم نمود.

سعودعبدالحمید اولین گل الهلالی ها را در دقیقه 20 به ثمر رسانده بود. گلی که روی پاس روبن نوس به ثمر نشست. سعودعبدالحمید با ضربه والی بسیار محکم و دیدنی خود از داخل محوطه دروازه بان الوحده را مغلوب کرد. ضمناین که از پاس فوق العاده تماشایی روبن نوس نیز در این صحنه نمی توان به سادگی گذشت.

آنها با برد به دست آمده امتیاز خود را به 47 رساندن تا در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کنند تا در صورت لغزش النصر عربستان و هم تیمی های رونالدو از اکنون به عنوان مدعی اصلی قهرمانی قلمداد شوند.

الهلال

اکنون میزان اختلاف الهلال با النصر به عدد 10 رسیده البته النصری ها یک بازی عقب افتاده دارند که اگر در آن بازی امتیاز از دست دهند جبران 10 امتیاز برای آبی پوشان ریاض بسیار دشوار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کسب سه امتیاز الهلال مقابل الفیحا در آخرین دقایق روی ضربه ایستگاهی | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] ارسال شده برای الهلال در دقیقه 87 مقابل […]