کد خبر : 10450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

بررسی روند تأئید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون فوتبال

بررسی روند تأئید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون فوتبال

خبر مارال نیوز؛ کاندیداهای فدراسیون فوتبال برای احراز ریاست این فدراسیون در چه وضعیتی قرار دارند و چه کسانی از میان افراد ثبت نام شده تائید صلاحیت گشته اند. سه نفر برای نامزدی انتخابات ریاست فدراسیون نامزد شدند؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی افراد کاندیدای ریاست فدراسیون هستند. این انتخابات قرار است در

خبر مارال نیوز؛ کاندیداهای فدراسیون فوتبال برای احراز ریاست این فدراسیون در چه وضعیتی قرار دارند و چه کسانی از میان افراد ثبت نام شده تائید صلاحیت گشته اند.

سه نفر برای نامزدی انتخابات ریاست فدراسیون نامزد شدند؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی افراد کاندیدای ریاست فدراسیون هستند.

این انتخابات قرار است در هشتم شهریور ماه برگزار شود و برای تائید صلاحیت نهایی بایستی استعلام قضایی نیز انجام پذیرد.

تا به این جای کار استعلامات قضایی برای دو نامزد انجام شده اما شرایط یک نامزد در حال بررسی است.

حسن کامرانی فر با اعلام این خبر در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که در انتظار انجام استعلام پایانی برای سومین کاندیدا هستیم تا در نهایت انتخابات برگزار شود.

وی اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده نهایی را اعلام نکرد و بعد از استعلام نهایی پایانی نتیجه اعلام خواهد شد.

اکنون چشم فوتبال ایران به انتخابات فدراسیون فوتبال نیز است؛ چرا که وضعیت ریاست فدراسیون و همچنین برنامه های این شخص و تیمش می تواند روند و آینده تیم ملی فوتبال کشورمان در رده های مختلف سنی و همچنین وضعیت باشگاه ها را تا حدود زیادی مشخص کند. مهدی تاج پیش از این صحبتهای جنجالی در خصوص این که اگر رئیس فدراسیون بشود برای برگرداندن کی روش تلاش خواهد کرد را بر زبان آورده بود؛ مطمئنا دیگر کاندیداها نیز برنامه های خاصی برای پیشبرد اهداف و موفقیت فوتبال ملی دارند و باید منتظر برگزاری این انتخابات مهم و تعیین سرنوشت نهایی آن باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نمایندگان ای اف سی انتخابات فدراسیون فوتبال را رصد می کنند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران را […]