کد خبر : 7745
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

افزایش شانس مهدی تاج برای رئیس فدراسیون شدن

افزایش شانس مهدی تاج برای رئیس فدراسیون شدن

مهدی تاج به دلیل ینکه در کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا دارای منصب بوده و جایگاهی در آسیا دارد در روزهای پایانی مانده به اتمام ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون اقدام به ثبت نام کرد. در مارال نیوز خواهید خواند. این ثبت نام او با شائبه های زیادی در خصوص رد صلاحیت تاج وجود داشت و

مهدی تاج به دلیل ینکه در کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا دارای منصب بوده و جایگاهی در آسیا دارد در روزهای پایانی مانده به اتمام ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون اقدام به ثبت نام کرد. در مارال نیوز خواهید خواند.

این ثبت نام او با شائبه های زیادی در خصوص رد صلاحیت تاج وجود داشت و برخی ها امکان حضور او در انتخابات آتی را امکان پذیر نمی دانستند اما با اعلام نتایج افراد صلاحیت داده شده، نام مهدی تاج نیز دیده شد.

امروز با تائید صلاحیت مهدی تاج گام بلند برای افزایش شانسهایش به منظور انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برداشته شد.

مهدی تاج ریاست فدراسیون

به دنبال برکناری غزیزی خادم، اکنون میرشاد ماجدی عهده دار موقت فدراسیون فوتبال است.

هشتم شهریور ماه زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود و باید منظتر ماند و دید در دو ماه آتی چه نتیجه ای از گوی رأی گیری بیرون کشیده خواهد شد.

انتقاداتی به مهدی تاج در خصوص چگونگی قرارداد بستن با مارک ویلموتس در رسانه ها وجود دارد و برخی ها بر این اعتقادند که او و افرادی که بانی قرارداد با ویلموتس شدند باید از جیب خود اقدام به پرداخت مبالغ سنگین تعیین شده دادگاه ورزش نمایند و از جیب بیت المال این هزینه ها نباید پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
انتقاد دوباره علی کریمی از تاج در پی اتفاقات فولاد و ویلموتس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کشورمان از مهدی تاج در پی اتفاقات […]