کد خبر : 11122
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

نمایندگان ای اف سی انتخابات فدراسیون فوتبال را رصد می کنند

نمایندگان ای اف سی انتخابات فدراسیون فوتبال را رصد می کنند

خبر مارال نیوز؛ نمایندگان ای اف سی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران را از نزدیک رصد می کنند، با حضور در تهران از نزدیک رصد شدن و پیگیری کردن انتخابات فدراسیون فوتبال توسط نمایندگان ای اف سی انجام خواهد شد تا صحت این اتفاق در حضور آنها مورد تائید قرار گیرد. بدین ترتیب دو نماینده

خبر مارال نیوز؛ نمایندگان ای اف سی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران را از نزدیک رصد می کنند، با حضور در تهران از نزدیک رصد شدن و پیگیری کردن انتخابات فدراسیون فوتبال توسط نمایندگان ای اف سی انجام خواهد شد تا صحت این اتفاق در حضور آنها مورد تائید قرار گیرد.

بدین ترتیب دو نماینده از ای اف سی امروز به ایران سفر می کنند تا در انتخابات فردا که از ساعت 9 صبح هشتم شهریور برگزار می شود، حضور به هم رسانند و از نزدیک پیشبرد و پیگیری انتخابات را رصد کرده و مهر تائید انتخابات را بزنند.

Afc فدراسیون

نامزدهای این دوره انتخابات فدراسیون فوتبال عبارتند از مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی که البته به جز این انتخابات برای تعیین ریاست فدراسیون، انتخابات دیگری نیز در همان روز و جلسه برای تعیین رؤسای اول و دوم نائب رئیسی پیشنهادی نامزدها انجام خواهد شد. همچنین پیشتر از این از احتمال رد صلاحیت مهدی تاج توسط مراجع قضایی حرفهایی گفته می شد که تکذیب شد تا انتخابات با تائید صلاحیت هر سه کاندیدا برگزار شود.

با تعیین تکلیف رئیس فدراسیون جدید، وضعیت تیم ملی، سرمربی آن و همچنین سایر اتفاقات مشابه نیز با جدیت مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
صفحه ای اف سی از نقش طارمی در پورتو به وجد آمد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رسمی ای اف سی برای بار چندم از […]