کد خبر : 28543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

برگشت اسپانیول به بازی مقابل بارسلونا در 15 دقیقه آخر

برگشت اسپانیول به بازی مقابل بارسلونا در 15 دقیقه آخر
در 15 دقیقه آخر دیدار بارسلونا و اسپانیول تیم میزبان یعنی اسپانیول در شرایطی که با 4 گل از بارسایی ها عقب بود در 15 دقیقه آخر کمی توانست از شدت سنگینی باخت بکاهند؛

در 15 دقیقه آخر دیدار بارسلونا و اسپانیول تیم میزبان یعنی اسپانیول در شرایطی که با 4 گل از بارسایی ها عقب بود در 15 دقیقه آخر کمی توانست از شدت سنگینی باخت بکاهند.

اسپانیول که نیمه اول را بسیار بد آغاز کرده و سه گل دریافت کرده بود در نیمه دوم نیز در دقیقه 53 توسط ژول کنده دروازه خود راباز شده دید. تا هواداران اسپانیول بسیار ناراحت از این شکست تحقیرآمیز شوند.

اما در 15 دقیقه پایانی اسپانیول توانست بازی همراه با تمرکزی را از خود به نمایش بگذارد. آنها در دقیقه 72 توسط خاویر پوادو و همچنین در دقیقه 92 توسط خوزلو به دو گل رسیدند. تا بازی 4 بر 0 را با 4 بر 2 تغییر دهند.

هر چند مجددا این بارسلونا بود که پیروز از زمین خارج شد. ولی برگشت به بازی در دقایق آخر برای اسپانیول از سنگینی شکست برای آنها کاست.

در دیگر دیدارهای دیشب لالیگا اتلتیکو مادرید با یک گل از الچه شکست خورد. همچنین والنسیا در خارج از خانه با نتیجه 2 بر 1 سلتاویگو را شکست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها