کد خبر : 5968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

آخرین خبر از انتقال کاوه رضایی به استقلال تهران

آخرین خبر از انتقال کاوه رضایی به استقلال تهران

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از کاوه رضایی و پیگیری آخرین اخبار انتقال او به باشگاه استقلال تهران را در مارال نیوز بخوانید. بعد از انتقال پیمان بابایی به استقلال تهران، صحبتهایی در خصوص اینکه اضافه کردن بازیکن و مهاجم جدید به استقلال منتفی خواهد شد، انجام پذیرفت. پیمان بابایی از مهاجمان هدفی بوده که

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی از کاوه رضایی و پیگیری آخرین اخبار انتقال او به باشگاه استقلال تهران را در مارال نیوز بخوانید.

بعد از انتقال پیمان بابایی به استقلال تهران، صحبتهایی در خصوص اینکه اضافه کردن بازیکن و مهاجم جدید به استقلال منتفی خواهد شد، انجام پذیرفت. پیمان بابایی از مهاجمان هدفی بوده که توانایی بازی در وینگر را نیز داشته و در تیمهایی همچون سومقایین جمهوری اذربایجان و تراکتورسازی تبریز سابقه بازی داشته است.

اکنون استقلال با داشتن سه مهاجم باتجربه به نامهای سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و ارسلان مطهری می تواند در این باره جزو کامل ترین تیمهای دارای خط هجومی نام بگیرد اما گویا خبر انتقال کاوه رضایی هنوز منتفی نشده و این بازیکن نیز همچنان از گزینه های استقلال است.

طبق آخرین شنیده های غیررسمی مهاجم اسبق شارلوا بلژیک کاوه رضایی قرار است که در اواسط هفته در مرکز ایفمارک تست پزشکی بدهد و در نهایت با استقلالی ها قرارداد ببندد.

انتقال کاوه رضایی به استقلال هنوز قطعی نشده اما به نظر می رسد که مذاکرات به خوبی پیش رفته و حضور او در تست پزشکی نیز می تواند یک گام مثبت دیگر برای استقلال و کاوه رضایی تلقی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هایی از اینکه کاوه رضایی تصمیمش عوض شده و […]