کد خبر : 11716
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

سابقه بازی های والیبال ایران با برزیل نتایج گذشته

سابقه بازی های والیبال ایران با برزیل نتایج گذشته

بررس نتایج گذشته تیم ملی والیبال ایران با برزیل، تیم ملی ایران با برزیل چند بار بازی کرده و چند بار موفق به شکست برزیلی ها در مسابقات والیبال شده است. تا کنون در مسابقات رسمی ایران و برزیل 19 دیدار با یکدیگر داشتند که سهم برزیل 16 برد بوده و ایران نیز تنها توانسته

بررس نتایج گذشته تیم ملی والیبال ایران با برزیل، تیم ملی ایران با برزیل چند بار بازی کرده و چند بار موفق به شکست برزیلی ها در مسابقات والیبال شده است.

تا کنون در مسابقات رسمی ایران و برزیل 19 دیدار با یکدیگر داشتند که سهم برزیل 16 برد بوده و ایران نیز تنها توانسته که سه بار از سد برزیلی ها عبور کند.

در سالهای گذشته معمولا برزیل با اقتدار و به آسانی از سد ایران عبور می کرد اما اخیرا به لطف پیشرفت چشمگیر والیبال در کشورهای مختلف از جمله ایران، این بردها به سادگی سالیان قبل نبوده و حتی در برخی مسابقات نیز با برد ایران همراه شده است.

سه برد تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل مربوط می شود به سال 2014 در لیگ جهانی، که در سه دیداری که در یک سال و یک لیگ برگزار شد بتوانیم برزیل را شکست دهیم. به جز سال 2014 و بازی های آن دوران ایران نتوانسته از سد برزیل در والیبال عبور کند تا توفیق چندانی در برد برزیل نداشته باشیم البته امیدواریم بازی روز سهشنبه در مسابقات قهرمانی جهان طلسم شکنی سالیان اخیر را کرده و برزیلی ها را مقهود قدرت و نبوغ خود کنیم.

آخرین دیدار ایران و برزیل نیز در سال 2022 در لیگ ملتها بود که با برد 3 بر 0 برزیل به اتمام رسید. در سال 2019 نیز دو دیدار رفت و برگشت ایران با برزیل با پیروزی با نتایج مشابه 3 بر 2 برای برزیلی ها به اتمام رسید که دیدارهایی بسیار نفس گیر و نزدیک به هم بود که می توانست با پیروزی ما همراه شود اما بخت و اقبال یار نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جزئیات تغییر ترکیب والیبال ایران مقابل برزیل در قهرمانی جهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اصلی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات […]

trackback
تلخترین اتفاق زندگی رونالدینیو از زبان خودش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ستاره فوتبال برزیل تلخ ترین و […]