کد خبر : 21613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

هدف اصلی جذب رونالدو در النصر عربستان

هدف اصلی جذب رونالدو در النصر عربستان
النصر عربستان با خرید و قرارداد با رونالدو در پی چه اهدافی است و ایا رونالدو به رشد فنی این تیم کمک می کند؟؛

آیا باشگاه النصر عربستان با خرید و قرارداد با رونالدو به دنبال دستیابی به اهداف فنی است؟ چه هدفی فوتبال عربستان با جذب رونالدو و بازیکنان بزرگ جهان دنبال می کند؟

حسین عبدالغنی به این سوال پاسخ داده است. وی در گفتگویی که با سایت کوره داشته اعلام کرد انگیزه و هدف از خریداری رونالدو به نظر وی مباحث فنی نیست. بلکه بیشترین و مهمترین هدف فراتر از بازی یا تورنمنت حضور داشتن وی است. کلا جذب و خریداری ستاره های فوتبال بزرگ دنیا در باشگاه های عربستانی به دلیل شناخته شدن فوتبال عربستان را دوست می دارم. همچنین بالا بردن کیفیت بازی های لیگ به دلیل حضور چنین ستاره هایی را می پسندم. البته باز هم تاکید می کند کریستیانو از نظر فنی چیزی به باشگاه النصر نخواهد افزود.

عبدالغنی از رونالدو به عنوان بازیکن عالی یاد کرده که قرارگیری در چالش ها را دوست دارد. این احتمال نیز وجود دارد که او در لیگ عربستان بدرخشد. اما مثال های زیادی از بازیکنان بزرگ را داریم که در لیگ های عربستان نتوانستند به موفقیت برسند. البته رونالدو نیاز به تعریف و تمجید ندارد.

پیش تر از این نیز بسیاری از کارشناسان عنوان کرده بودند که تمایل باشگاه های عربستانی برای خرید ستاره های بزرگ بیشتر جنبه ملی نیز دارد. فراهم شدن شرایط برای میزبانی جام جهانی برای عربستان سعودی، مطرح کردن نام عربستان، بیزینس های مختلف و همچنین اعتلای فوتبال باشگاهی عربستان از جمله این رویکردها می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر رودی گارسیا سرمربی النصر در خصوص رونالدو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی تیم النصر عربستان در خصوص بازی و […]