کد خبر : 1292
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

بوسه آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل بر دستان معلم خود

بوسه آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل بر دستان معلم خود

عکس بوسه زدن آیت الله حسن عاملی امام جمعه اردبیل بر دستان معلم دوران ابتدایی خود. آیت الله عاملی به رسم ادب و قدرشناسی بر دستان پینه بسته معلم زحمت کش خود بوسه زده و از ایشان تقدیر کرد. انجام این کار ارزشمند آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل می تواند به

عکس بوسه زدن آیت الله حسن عاملی امام جمعه اردبیل بر دستان معلم دوران ابتدایی خود. آیت الله عاملی به رسم ادب و قدرشناسی بر دستان پینه بسته معلم زحمت کش خود بوسه زده و از ایشان تقدیر کرد.

انجام این کار ارزشمند آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل می تواند به عنوان الگوی مهم رفتاری و شخصیتی برای جوانان باشد.

قدرشناسی آیت الله عاملی از معلم خود

اینکه جوانان نسبت به بزرگترها و کسانی که بر گردن آنها حق داشته  قدرشناسی بیشتری داشته و در همه حال کسانی که به رشد شخصیتی و علمیشان کمک کردند را فراموش نکنند یک فضیلت اخلاقی محسوب خواهد شد.

معلمان نیز همواره به عنوان قشر زحمت کش و جهادگر جامعه، سهم بزرگی در رشد شخصیتی و اخلاقی و علمی جوانان ایجاد می کنند و بر عموم دانش آموزان و جوانان تکلیف است که قدرشناس تلاشهای بزرگان خود باشند.

شغل معلمی شغل انبیا بوده و نقش و تلاش و زحماتی که فعالان و دلسوزان تربیتی و معلمان در جامعه دارند؛ زمینه ساز شکل گیری شخصیت پویایی جامعه و پیشرفت هر کشوری است.

همزمان با فرارسیدن روز 12 اردیبهشت، روز معلم را به تمامی تلاشگران عرصه علم و تربیت تبریک عرض می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها