کد خبر : 32050
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

برادر جود بلینگام در کدام تیم بازی می کند؟

برادر جود بلینگام در کدام تیم بازی می کند؟
جوب بلینگام برادر جود در چه تیم باشگاهی عضویت داشته و چه باشگاهی خواهان به خدمت گیری این مهاجم جوان هستند؟؛

جوب بلینگام برادر حود بلینگام ستاره رئال مادرید در چه تیم باشگاهی عضویت دارد؟ مهاجم 18 ساله جوانی که می تواند ستاره شود. تیم کنونی جوب بلینگام بازیکن مستعدی که می خواهد به مانند برادر بزرگترش جود سری از سرها در آورده و در میان ستاره های بزرگ فوتبال دنیا خود را بشناساند.

هم اکنون جوب بلینگام در تیم فوتبال ساندرلند عضویت داشته و در انگلیس توپ می زند. وی پیش تر از این نیز در بیرمنگام سیتی بازی می کرد.

جوب سابقه بازی برای تیم ملی زیر 18 سال انگلیس را نیز داشته است.

با این وجود در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه خبر رسیده که احتمالا وی راهی لاتزیو شود. شایعه جذاب و بزرگی که در فوتبال ایتالیا شنیده می شود تا در تقویت تیم فوتبال لاتزیو گام بزرگی برداشته شود.

لاتزیو که در به خدمت گیری چند بازیکن بزرگی که زیر نظر داشته به موفقیت نرسیده بود امیدوار است با جذب جوب خلا های خود را پر کرده و به خوبی تیمش را تقویت کند.

عنوان شده که باشگاه لاتزیو از مدت ها پیش جوب بلینگام را زیر نظر خود گرفته بود و بر این باورند که این ستاره می تواند به یکی از بزرگترین بازیکنان تاثیرگذار تبدیل شود.

جوب بلینگام تنها 18 سال سن داشته و در پست مهاجم بازی می کند.

وی در فصل جاری چمپیونشیپ موفق شده 5 گل زده و یک پاس گل بدهد. او به این آمار در 30 بازی اخیر خود رسیده است.

با این وجود جذب جوب بلینگام برای لاتزیو چندان هم آسان نیست چرا که نیوکاسل یونایتد و همچنین چندی از تیم های اسپانیایی نیز خواهان به خدمت گرفتن بازیکن کنونی ساندرلند هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها