کد خبر : 16045
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

روشی که پرسپولیس با آن می تواند دوباره قهرمان شود

روشی که پرسپولیس با آن می تواند دوباره قهرمان شود
روشی که پرسپولیس تهران با آن می تواند دوباره قهرمان شود را از زبان ستاره و اسطوره پیشکسوت پرسپولیس بخوانیم.؛

ارائه روش و نظری که از سوی پیشکسوت و ستاره پرسپولیسی ها در خصوص کسب عنوان قهرمانی مجدد پرسپولیس بیان شده است. سایت خبر ورزشی با ستاره دهه 60 پرسپولیس ماحبه ای داشته است. در زیر به صورت خلاصه در خصوص روش گلزنی و موفقیت پرسپولیس از زبان این بازیکن و پیشکسوت مطلع خواهیم شد.

مرتضی کرمانی مقدم اعلام کرد: پرسپولیس توانسته در این دوره از رقابتهای لیگ برتر فرمول موفقیت و قهرمان شدن را پیدا کند. آنها در 9 هفته گذشته لیگ برتر تنها 3 گل دریافت نمودند.

چنین گل خوردن های کم و آمار مناسبی از ویژگی های مهم است. آماری که به صورت میانگین یادآور می شود که پرسپولیس در هر 3 دیدار فقط یک گل می خورد.

آنها چنانچه بتوانند این روند را خفظ کنند و در 30 بازی 10 گل بخورند با چنین آماری می توانند به قهرمانی نیز دست یابند چرا که در فصل پیش نیز با توسل به چنین آمار مشابهی موفق بودند.

از این رو که پرسپولیس تیم بزرگی نیز هست، همگان انتظار دارند که این تیم در دیدارهای مختلف حداقل دو گل یا سه گل به حریفانش بزند.

اولین رویکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس نیز در این فصل ابتدا شاید سازماندهی دفاع تیمش بود. گل محمدی متوجه این موضوع شده که گل خوردن های زیاد عاملی برای دور شدن از قهرمانی بوده است. بنابراین تلاش برای برطرف سازی این ضعف انجام پذیرفته است. احتمالا برنامه بعدی گل محمدی نیز بهبود آمار گل زدن های تیمش باشد که شاید به زودی رقم زده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها