کد خبر : 20774
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

نسبت خانوادگی امیر عرب براقی با علیرضا فغانی

نسبت خانوادگی امیر عرب براقی با علیرضا فغانی
امیر عرب براقی از داوران شناخته شده فوتبال کشورمان دارای نسبت خانوادگی با عیلرضا فغانی است که این روزها پرکار نیز می باشند.؛

دو داور زبده و شناخته شده فوتبال ایران علیرضا فغانی و امیر عرب براقی با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند. دو داوری که برای اهالی فوتبال شناخته شده بوده و جزو افتخارات عرصه داوری محسوب می شوند.

امیر عرب براقی که در لیست الیت داوران نیز قرار دارد. وی با پرافتخارترین داور کشورمان آقای فغانی فامیل است. وی برادر همسر آقای فغانی می باشد.

امیر عرب براقی نیز در لیگ برتر کشورمان داوری های حساسی داشته که از آن جمله می توان به داوری بازی استقلال با گل گهر سیرجان و همچنین سپاهان با پرسپولیس اشاره کرد. وی از جمله گزینه های مهم قضاوت دربی نیز بود. البته در آخرین گام توسط کمیته داوران صلاح دیده شد از تجربه دیگر داوران نیز استفاده شود. در نهایت به آقای زاهدی فر فرصت داده شد.

امیر عرب براقی

آقای امیر عرب براقی در قضاوت های حساس فوتبال

امیر عرب براقی از داوران پر کار فوتبال کشورمان است. ایشان به دلیل اشتباهات کمتر و تجربه مناسب معمولا نمرات خوبی را نیز در قضاوت های خود گرفته و مطمئنا می توانند جا روی پای آقای فغانی بگذارند. به امید اینکه ایشان را نیز در قضاوت دیدارهای مهم آسیایی و حتی جهانی ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها