کد خبر : 16133
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

شرمگین شدن سرمربی از پرتاب اشیا و نوع رفتار هواداران

شرمگین شدن سرمربی از پرتاب اشیا و نوع رفتار هواداران
شرمگین شدن سرمربی لیورپول از نوع رفتار هواداران در ورزشگاه و پرتاب کردن اشیا مختلف به سمت سرمربی تیم حریف را بخوانیم.؛

بعد از دیدار سیتی با لیورپول سرمربی لیورپولی ها شرمگین و شرمسار از نوع رفتار هواداران و طرفداران فوتبال تیمش شد. او که بعد از پایان بازی متوجه رفتار آنها شد عصبانیت و ناراحتی خود را در نشست خبری اعلام کرد.

یورگن کلوپ اعلام کرد: این که هواداران لیورپول به سمت گواردیولا سرمربی تیم حریف سکه پرتاب می کردند واقعا فاجعه است. از این اتفاق تاسف خودم را اعلام کرده و عذر خواهی می نمایم.

کلوپ از اینکه هوادارانش به سمت مربی حریف سکه پرتاب می کردند تاسف عمیق خودش را اعلام کرد. او گفت از این اتفاق به هیچ عنوان خبر نداشته است. چنین صحنه هایی اصلا نباید تکرار شود.

باشگاه لیورپول نیز بیانیه ای در این خصوص منتشر کرد. آنها در بیانیه منتشر شده در خصوص پرتاب کردن اشیا به سمت گواردیولا اعلام ناراحتی کردند. آنها اعلام نمودند که این اتفاق غیرقابل قبولی است. ما با چنین استانداردهای رفتاری فاصله زیادی داریم. از طریق دوربین های مدار بسته نیز با دقت رفتارهای انجام یافته را زیر نظر قرار خواهیم داد.

شرمگین شدن سرمربی از پرتاب اشیا و نوع رفتار هواداران

برخورد گرم دو سرمربی بعد از اتمام بازی

واکنش گواردیولا نیز در خصوص کار انجام یافته از سوی هواداران لیورپول جالب بود. او گفت در دفعات بعدی باید هواداران این کار را بهتر انجام دهند. سکه های پرتاب شده آنها به من نخورد وباید سال دیگر بهتر عمل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها