کد خبر : 12209
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۲۲

شکست عجیب لیورپول از ناپولی با 4 گل در اولین گام

شکست عجیب لیورپول از ناپولی با 4 گل در اولین گام

اولین گام لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با شکست سخت، تلخ و نا به هنگام یورگن کلوپ و لیورپولی ها در یک دیدار خارج از خانه همراه شد. لیورپول که شروع لیگ جزیره را نیز اصلا خوب آغاز نکرده بود در دیدار با ناپولی نیز در اولین رقابت خود در لیگ قهرمانان اروپا بسیار بد

اولین گام لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با شکست سخت، تلخ و نا به هنگام یورگن کلوپ و لیورپولی ها در یک دیدار خارج از خانه همراه شد.

لیورپول که شروع لیگ جزیره را نیز اصلا خوب آغاز نکرده بود در دیدار با ناپولی نیز در اولین رقابت خود در لیگ قهرمانان اروپا بسیار بد کار کرد تا آنها شکست سنگین 4 بر 1 را تجربه کنند.

در این دیدار گل زود هنگام از روی نقطه پنالتی توسط ناپولی تمام برنامه های لیورپولی ها را بر هم زد. زیلنسکی بعد از به ثمر رساندن گل اول برای ناپولی باعث شد تا ارنج تیمی و تاکتیک لیورپولی ها نیز به صورت کلی عوض شود اما این تغییرات اصلا نتیجه خوبی نداشت.

گلهایی که توسط سیمئونه، اوسیمین و مجددا زیلنسکی به ثمر رسید همه چیز را به سود ناپولی تغییر داد تا خیال هواداران در همان نیمه اول بابت برد لیورپول راحت شود، دیداری که در آن زیلنسکی برای ناپولی دبل کرد تا کاسه کوزه های کلوپ کلا بر هم زده شود.

در بازی سخت مذکور دیاز تنها یکی از گلهای لیورپول را توانست جبران کند.

این دیدار دو کارت زرد برای میلنر و ویرجیل فن دایک از لیورپول داشت و ناپولی نیز یک کارت زرد برای امیر رحمانی به نام خود ثبت کرد.

با توجه به اخراج زود هنگام سرمربی چلسی توماس توخل به دلیل نتایج بد و البته شکست در دیدار اول مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا، حالا یورگن کلوپ نیز باید خطراجراج را احساس کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیانیه عجیب باشگاه اروپایی و ناراحتی مردم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اروپایی به نام لیورپول و ناراحتی مردم و […]