کد خبر : 19445
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

بیماری سرمربی آفریقایی در بدترین زمان ممکن

بیماری سرمربی آفریقایی در بدترین زمان ممکن
سرمربی موفق خوب آفریقایی سیسه به دلیل بیماری تمرینات تیمش و نشست خبری اخیر خود را از دست داد.؛

بیماری که گریبان سرمربی بدشانس آفریقایی را گرفت. سرمربی سنگال آلیو سیسه که افتخار بزرگی با تیمش کسب کرده و توانسته تیم تحت هدایتش را تا جمع 16 تیم جام جهانی بالا بیاورد. او حالا جدیدا دچار بیماری شده و به واسطه آن نشست خبری و تمرینات دو روز پیش را نیز از دست داده است.

به دلیل شرکت نکردن سرمربی تیم ملی سنگال آلیو سیسه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی کشورش با انگلیس وی احتمال از دست دادن بازی تیمش را دارد. بدترین اتفاقی که برای یک تیم در جام جهانی می تواند رخ بدهد.

سیسه در نشست خبری امروز حاضر نشد و این اتفاق حضور وی در دیدار با انگلیس در نیمکت مربیگری را در هاله ای از ابهام قرار داده است. علت این اتفاق نیز بیماری وی عنوان شده است.

سیسه سرمربی سنگال

سخت بیمار شدن سیسه سرمربی سنگال در روزهای برگزاری جام جهانی

یکی از منابع آگاه سنگالی نیز توضیح داده که سیسه حال خوبی نداشته و در 48 ساعت گذشته بیمار شده است. وی همچنین در این مدت در تمرین نیز حضور نیافته است. البته آنها ابراز امیدواری کردند که امشب بتوانند سیسه را در کنار زمین و حین تمرین سنگالی ها مجددا ببینند. البته خبرهایی شنیده شده که قطعا این سرمربی آفریقایی در دیدار فردا در نیمکت تیم ملی سنگال در بازی مقابل انگلیس حضور پیدا خواهد کرد. هر جند نبود او در تمرینات روزهای اخیر می تواند به این تیم ضربه بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آخرین وضعیت سلامتی و بیماری پله اسطوره فوتبال برزیل | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است؟ سلامتی و بیماری پله در برزیل و […]