کد خبر : 1313
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

بیماری اسکوچیچ و نوع عمل جراحی سرمربی تیم ملی چیست

بیماری اسکوچیچ و نوع عمل جراحی سرمربی تیم ملی چیست

نام و نوع بیماری و عمل جراحی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان چه بود و وضعیت سلامتی اسکوچیچ بعد از جراحی چگونه است؟ اسکوچیچ مربی و بازیکن سالهای دور کرواسی که از سال 1398 عهده دار سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده و نتایج درخشانی را نیز با تیم ملی فوتبال کشورمان کسب

نام و نوع بیماری و عمل جراحی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان چه بود و وضعیت سلامتی اسکوچیچ بعد از جراحی چگونه است؟

اسکوچیچ مربی و بازیکن سالهای دور کرواسی که از سال 1398 عهده دار سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده و نتایج درخشانی را نیز با تیم ملی فوتبال کشورمان کسب کرده بود، به دلیل یک بیماری در کرواسی بستری شده و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت.

گفته می شود که بیماری دراگان اسکوچیچ یک عارضه گوارشی بوده و بدین منظور در کشور خودش یعنی کرواسی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وضعیت سلامتی سرمربی تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ خوب عنوان شده و خوشبختانه ایشان یک عمل جراحی موفقیت آمیز را سپری کرده اند. گفته می شود ایشان هیچ مشکلی برای ادامه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان نداشته و در ظرف چند روز آینده به ایران باز خواهند گشت.

اسکوچیچ که برای سپری کردن تعطیلات به کشور مادریش برگشته بود، در آنجا به دلیل عارضه گوارشی تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تا چه سالی است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اسکوچیچ که توانسته بود تیم ملی ایران را بعد از سرمربییگری ویلموتس در شرایط سخت تحویل بگیرد و حتی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نیز در اما و اگر قرار داشت، با اقتدار ایران را توانست به جام جهانی ببرد اما همچنان انتقادات از اسکوچیچ زیاد است. […]