کد خبر : 32066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

پاری سن ژرمن به جای امباپه چه بازیکنی را می خرد؟

پاری سن ژرمن به جای امباپه چه بازیکنی را می خرد؟
بازیکن جایگزین امباپه در پاری سن ژرمن چه کسی می تواند باشد؟ هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص انجام نشده و باید دید در ادامه چه تصمیمی گرفته خواهد شد.؛

بازیکن جایگزین کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن چه کسی است؟ ناصر الخلیفی چه کسی را جایگزین مهاجم طراز اول شناخته شده خود یعنی کیلیان امباپه خواهد کرد؟

مطمئنا یافتن بازیکنی در کلاس جهانی در سطح کیلیان امباپه سخت به نظر می رسد و شاید نشدنی باشد.

بسیاری از افراد معتقدند امباپه در دوران بازنشستگی مسی و رونالدو بهترین مهاجم جهان است. مخصوصا این که ارلینگ هالند نیز مدت مدیدی است دچار مصدومیت شده و دور از میادین است.

پاری سن ژرمن در حضور کیلیان امباپه سطح خاص و فوق العاده ای از خود را به نمایش می گذاشت و به عنوان برند این تیم نیز شناخته می شد.

کیلیان امباپه

با این وجود وی در آخرین صحبت های خود با مسئولان تیم فرانسوی اعلام کرده که به صورت قطعی خواهان جدا شدن از پاری سن ژرمن است. اتفاقی که مطمئنا باعث ناراحتی بسیاری از هواداران فرانسوی این باشگاه بزرگ خواهد شد.

قرارداد با دو بازیکن بزرگ شاید در فصل نقل و انتقالات تابستانی

علی رغم این صحبتها، گمانه زنی های زیادی برای جانشینی کیلیان امباپه در حال حاضر وجود دارد. طبق ادعا و شنیده ها سران پاری سن ژرمن تمایل دارند حداقل با دو بازیکن بزرگ برای خط حمله به توافق برسند که آنها هم از چهره های بزرگ هستند.

ستاره هایی که شاید جایگزین امباپه شوند، البته شاید

آنها تمایل دارند در نقل و انتقالات تابستانی 2024 با حداکثر توان ظاهر شوند و به نظر می رسد که مهاجم و ستاره هایی مثل مارکوس رشفورد مهاجم کنونی منچستر یونایتد، اوسیمن مهاجم کنونی ناپولی، موسیالا، جونیور، محمد صلاح و رافائل لیائو طبق خبرهای قبلی می توانند جزو گزینه هایی باشند که مدیرعامل باشگاه پاریسی برای آنها مذاکره کند. البته این ها بر اساس شنیده ها و گمانه زنی های رسانه ای بوده و شاید در نهایت هیچ یک از این گزینه ها نیز شرایط لازم برای پیوستن به پاری سن ژرمن را نداشته یا مذاکرات به نتیجه ای نرسد.

همچنین محتمل ترین مقصد برای کیلیان امباپه رئال مادرید عنوان می شود که البته این اتفاق نیز صد در صد نیست. آنچه که تا کنون نهایی شده رسمی شدن جدایی امباپه در پایان فصل از پاری سن ژرمن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل نیمکت نشین شدن امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن مقابل نانت | مارال نیوز
3 ماه قبل

[…] نانت کیلیان امباپه نیمکت نشین شد. […]