کد خبر : 25540
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

تاریخچه برد و باخت زنیت با تیم های ایرانی

تاریخچه برد و باخت زنیت با تیم های ایرانی
زنیت روسیه آیا پیش از سپاهان با تیم و باشگاه های ایرانی بازی دوستانه برگزار کرده بود؟؛

تاریخچه بازی های زنیت با تیم های ایرانی. نگاهی به عملکرد زنیت مقابل باشگاه های ایرانی. زنیت روسیه آیا پیش از سپاهان با تیم و باشگاه های ایرانی بازی دوستانه برگزار کرده بود؟ بررسی انجام بازی دوستانه زنیت با تیم های ایرانی را در این پست خواهیم کرد.

زنیت پیش از انجام بازی با سپاهان یک بار با یکی از تیمهای ایرانی مصاف داشت. دیداری که با برد نماینده کشورمان در ضربات پنالتی همراه بود.

در سال 1376 و در مسابقات جام پرچم که به میزبانی ترکمنستان برگزار شد. در آن دوره استقلال به فینال جام پرچم راه یافت. در دیدار نهایی استقلال به مصاف زنیت در شهر عشق آباد ترکمنستان رفت.

استقلالی ها که در آن دوره اولسان کره جنوبی را در دیدار نیمه نهایی شکست داده بودند. آبی پوشان پایتخت در نهایت به فینال رفته و مقابل زنیت قرار گرفتند. زنیت نیز تیمی از عشق آباد ترکمنستان را در نیمه نهایی شکست داده بود.

در پایان این مسابقه که با نتیجه 0 بر 0 به اتمام رسید. سرانجام بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالتی پرویز برومند  دروازه بان آماده آن روزها به شکل عالی عمل کرد. او با مهار دو ضربه زنیتی ها استقلال را قهرمان کرد. یکی از ضربات پنالتی زنیت نیز به بیرون رفت.

در این رقابت استقلال 7 بر 6 در ضربات پنالتی از سد زنیت گذشتند. با این اوصاف پیرو شکست روز گذشته زنیت از سپاهان. یک باخت دیگر برای این باشگاه در مصاف با ایرانی ها ثبت شد. دو بازی و دو شکست برای زنیت در بازی با نمایندگان ایرانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها