کد خبر : 205
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

دست کبود شده هوادار فوتبال به دست رونالدو

دست کبود شده هوادار فوتبال به دست رونالدو

مادر کودک اوتیسمی اورتون عکسی از دستان کبود شده فرزند خودش را بعد از حمله کریستین رونالدو برای گرفتن گوشی از دستش منتشر کرد. بعد از شکست ناباورانه منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین و افت کرده اورتون و در شرایطی که فشار زیادی روی رونالدو  برای پیروزی و کسب سهمیه حضور

مادر کودک اوتیسمی اورتون عکسی از دستان کبود شده فرزند خودش را بعد از حمله کریستین رونالدو برای گرفتن گوشی از دستش منتشر کرد.

بعد از شکست ناباورانه منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم قعرنشین و افت کرده اورتون و در شرایطی که فشار زیادی روی رونالدو  برای پیروزی و کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا وجود داشت، هنگام گذر کردن رونالدو از تونل خروجی ورزشگاه، کودک اوتیسمی به سمت رونالدو گوشی موبایلش را گرفته و در حال فیلمبرداری از پاهای زخمی و خونی رونالدو بود. اما رونالدو در آن لحظات عصبانی تر از آن بود که بتواند در این صحنه به خوبی فکر کند و تصمیم عاقلانه بگیرد.

در چنین لحظاتی رونالدو از دستان پسرک نوجوان گوشی موبایل را گرفته و به زمین پرت می کند اما ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که مشخص می شود آن کودک، اوتیسمی بوده است.

مادر این کودک در خصوص این اتفاق می گوید:

من حتی نمی توانم باور کنم که دارم در مورد چنین اتفاقی صحبت می کنم. من گریه می کردم و شوکه بودم، جیک نیز در شوک کامل بود. او اوتیسم دارد و دچار اختلال رشد است، بنابراین تا زمانی که به خانه نرسیدیم آنچه را که اتفاق افتاد، هضم نکرده بود.

احتمالا این اتفاق با جریمه سنگینی برای رونالدو تمام شود.

هر چند که رونالدو بعد از این اتفاق بلافاصله متوجه اشتباهش در برخورد با هوادار اورتونی شده و از او نیز عذرخواهی کرده و درخواست کرده تا این کودک یک بازی را در اولدترافورد به تماشای مسابقه ای بنشیند، اما تبعات این اتفاق شاید دامان ستاره این روزهای فوتبال جهان را بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها