کد خبر : 202
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

بازتاب فیلم حمله رونالدو به هوادار نوجوان اوتیسمی

بازتاب فیلم حمله رونالدو به هوادار نوجوان اوتیسمی

فیلم و عکسهای کریستین رونالدو بعد از حمله و بدرفتاری با کودک هوادار اوتیسمی طرفدار اورتون در شبکه های اجتماعی و بین فوتبال دوستان بازتاب خاص و منفی پیدا کرده است. متاسفانه در جریان شسکت دیروز تیم فوتبال منچستریونایتد در مقابل تیم قعر جدولی اورتون که با نتیجه یک بر صفر رقم خورد، وقتی که

فیلم و عکسهای کریستین رونالدو بعد از حمله و بدرفتاری با کودک هوادار اوتیسمی طرفدار اورتون در شبکه های اجتماعی و بین فوتبال دوستان بازتاب خاص و منفی پیدا کرده است.

متاسفانه در جریان شسکت دیروز تیم فوتبال منچستریونایتد در مقابل تیم قعر جدولی اورتون که با نتیجه یک بر صفر رقم خورد، وقتی که رونالدو از تونل ورزشگاه در حال ترک زمین بازی بودف گوشی موبایل یک کودک اوتیسمی را از دستانش گرفته و آن را به سمت زمین پرتاب می کند. اما جریان به این سادگیها تمام نمی شود. هضم این شکست برای رونالدو مطمئنا سخت بود آن هم درست در زمانی که تیمش به برد در مقابل تیم افت کرده اورتون نیاز داشت تا بتواند از مدعیان کسب سهمیه لیگ اروپا جا نماند.

عکسها و فیلمهایی از حمله رونالدو به هوادار و طرفدار اورتون در حال پخش است و ماجرا از آنجا پیچیده میشود که این کودک دارای اوتیسم نیز بوده است.

مادر این هوادار اوتیسمی از کبود شدن دستان این نوجوان هوادار نیز خبر می دهد. او می گوید رونالدو بازیکن بزرگی است و پسرش هم رونالدو را دوست داشت اما این اتفاق باعث شده تا پسرش در اولین تجربه تماشای فوتبال از استادیوم این گونه ناراحت شود و حتی وقتی به خانه نیز رسید شوکه شده باشد.

مادر این کودک اوتیسمی می گوید پسر من هیچ خحرف یا کار خاصی نکرده و فقط هنگامی که پاهای رونالدو زخمی و خونی شده بود گوشی را به سمتش گرفته و در حال فیلم گرفتن بود که رونالدو به ناگاه گوشی دوربین را از او گرفته و به سمت زمین پرت می کند.

حالا باید دید بعداز این اقدام چه جریمه ای برای رونالدو در نظر گرفته خواهد شد. البته رونالدو بلافاصله بعد از این اتفاق نیز متوجه اشتباهش شده و با انتشار پستی در صفحه شخصیش نوشت:

کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند شرایط فعلی هرگز آسان نیست. با این وجود ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال زیبا هستند. من می خواهم بابت طغیان خود عذرخواهی کنم و برای رعایت اخلاق ورزشی و به نشانه جوانمردی، در صورت امکان از این هوادار دعوت می کنم در اولدترافورد یک بازی را تماشا کند

پلیس مرس اما به این سادگیها از این ماجرا چشم پوشی نمی کند و گویا قصد دارد که به صورت ویژه ای از این آزار و حمله به نوجوان عبور نکند. احتمالا تبعات این عدم خویشتن داری و حمله به طرفدار و هوادار نوجوان فوتبال توسط رونالدو برایش کمی گران تمام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تبعیض در اجرای قانون برای رونالدو به اعتقاد یک مادر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دارای بیماری اوتیسم او وجود داشته […]