کد خبر : 11078
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

تداخل ساعت بازی والیبال ایران و هلند با بازی پرسپولیس

تداخل ساعت بازی والیبال ایران و هلند با بازی پرسپولیس

به گزارش مارال نیوز؛ تداخل در زمان پخش برگزاری و پخش زنده دیدار دو تیمهای فوتبال پرسپولیس با صنعت نفت آبادان و همچنین والیبال تیم ملی کشورمان با هلند تبدیل به چالش مسئولان صدا و سیما شده است. هر دو مسابقه از اهمیت ویژه ای برای بینندگان برخوردار بوده و بسیاری از ورزش دوستان از

به گزارش مارال نیوز؛ تداخل در زمان پخش برگزاری و پخش زنده دیدار دو تیمهای فوتبال پرسپولیس با صنعت نفت آبادان و همچنین والیبال تیم ملی کشورمان با هلند تبدیل به چالش مسئولان صدا و سیما شده است.

هر دو مسابقه از اهمیت ویژه ای برای بینندگان برخوردار بوده و بسیاری از ورزش دوستان از هم اکنون چشم انتظار پخش زنده این مسابقات و تماشای آن هستند.

مسابقه والیبال یک رویداد ملی بوده که از این حیث که می تواند منجر به صدرنشینی تیم ملی کشورماندر گروه نیز شود دارای اهمیت است و از سویی دیگر دیدار پرسپولیس نیز بینندگان میلیونی دارد.

با توجه به همزمانی این دو مسابقه در شرایطی که پیش از این بازی دیدار پرسپولیس ساعت هفت و نیم عصر اعلام شده بود با یک ساعت شروع زودتر برنامه ریزی شد اما با چنین تغییری باز هم با در نظر گرفتن شروع دیدار والیبال در ساعت هشت عصر بار دیگر هم تداخل با ست اول والیبال و نیمه دوم فوتبال و بازی پرسپولیس اتفاق خواهد افتاد.

حالا باید دید آیا مسئولان سازمان لیگ فوتبال می توانند باز هم زمان مسابقه را تغییر دهند یا اینکه صدا و سیما مجبور خواهد شد تا قید پخش کامل یکی از این مسابقات را از شبکه سه بزند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی از تهران
احمدی از تهران
1 سال قبل

من درسته پرسپولیسی هستم وهیجوقت بازی‌های پرسپولیس را رد نکردم ولی والیبال عرق ملی داره باید اون پخش‌ بشه

احمدی از تهران
احمدی از تهران
1 سال قبل

من درسته پرسپولیسی هستم و هيچ وقت بازی‌های پرسپولیس را رد نکردم ولی والیبال عرق ملی داره باید والیبال پخش بشه