کد خبر : 13253
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

تساوی لورکوزن و وردربرمن در حضور کوتاه سردار

تساوی لورکوزن و وردربرمن در حضور کوتاه سردار

به گزارش مارال نیوز، در حضور کوتاه سردار آزمون در بایرلورکوزن و در دیداری که حدود 6 دقیقه مهاجم ایرانی کشورمان در زمین مسابقه حاضر بود، بایرلورکوزن در روز میزبانی خود مقابل وردربرمن به تساوی یک بر یک دست یافت. تنها گل لورکوزنی ها با پاس گل «اوئیلون» و گل زیبای «کارم دمیربای» در دقیقه

به گزارش مارال نیوز، در حضور کوتاه سردار آزمون در بایرلورکوزن و در دیداری که حدود 6 دقیقه مهاجم ایرانی کشورمان در زمین مسابقه حاضر بود، بایرلورکوزن در روز میزبانی خود مقابل وردربرمن به تساوی یک بر یک دست یافت.

تنها گل لورکوزنی ها با پاس گل «اوئیلون» و گل زیبای «کارم دمیربای» در دقیقه 57 به ثمر رسید.

لورکوزنی ها که فاصله چندانی تا پیروزی در این دیدار نداشتند در دقایق انتهایی مسابقه و در دقیقه 82 توسط میلوس ولکوویچ گل تساوی را دریافت کردند تا سرمربی لورکوزن برای تقویت خط حمله خود سردار آزمون را در دقیقه 84 به زمین مسابقه به جای «هودسون اودی» بفرستد اما این فرصت کوتاه برای گلزنی سردار کافی نبود تا بازی با همان نتیجه تساوی به اتمام برسد.

سردار در این فصل در امر گلزنی برای لورکوزنی ها ناکام مانده و شاید با طلسم شکنی و زدن اولین گل برای تیم خود، موتور این مهاجم خوب طراز اول کشورمان که در سطح درخشش در لیگ و باشگاه های طراز اول جهانی است، گرمتر شود و بتواند شایستگی هایش را به بهترین شکل به سران بایرلورکوزن و مربیان و هم تیمی هایش نشان دهد.

لورکوزن اکنون با نتایج خوبی که در هفته های اخیر گرفته خود را از قعر جدول کنده و به میانه های جدول بوندسلیگا رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
احتمال رسیدن روزهای پایانی مربیگری سیوانه در لورکوزن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تلخ و شکست سنگین لورکوزن مقابل مونیخی ها […]