کد خبر : 318
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

تشویق جالب فوتبالی هواداران آلمانی در لیگ اروپا

تشویق جالب فوتبالی هواداران آلمانی در لیگ اروپا

تشویق و شور جالب سکوی تماشاگران در لیگ اروپای فوتبال توسط هوادراان آلمانی که با های و هوی و شعارهای جالب آنها همراه شد در نهایت منجر به پیروزی نماینده آلمان در دیدار با بارسلونا شد. در شب گذشته شاهد یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین مسابقات فوتبال لیگ اروپا بین دو تیم بارسلونا و

تشویق و شور جالب سکوی تماشاگران در لیگ اروپای فوتبال توسط هوادراان آلمانی که با های و هوی و شعارهای جالب آنها همراه شد در نهایت منجر به پیروزی نماینده آلمان در دیدار با بارسلونا شد.

در شب گذشته شاهد یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین مسابقات فوتبال لیگ اروپا بین دو تیم بارسلونا و اینتراخت فرانکفورت آلمان بودیم. دیداری که برنده آن می توانست به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا راه یابد و از این رو با حساسیتهای بسیار زیادی مواجه بود.

بارسلونا که در ماههای اخیر با سرمربیگری ژاوی روزهای طلایی را آغاز کرده و در لالیگا نیز با تغییرات و انگیزه ای که در تیمش ایجاد کرده توانسته گوی سبقت را از بسیاری از تیمها برباید در لیگ اروپا از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار بود مخصوصا که در این سطح از لیگ، تیمهای طراز دو اروپایی نیز حضور داشتند و تنها سه برد دیگر می توانست بارسا را به عنوان قهرمانی رقابتهای اروپایی برساند.

تساوی یک یک بارسا مقابل فرانکفورت در بازی رفت و در حالی که میهمان بودند، امیدها را برای پیروزی بارساییها در نوکمپ بیشتر کرد. بازی که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بودند اما گویا تشویق و شور بالای تماشاگران آلمانی حاضر در نوکمپ یار دوازدهم فرانکفورتیها شده بود تا قضیه جور دیگری تمام شود.

تشویق کم نظیر تماشاگران آلمانی فرانکفورت

در این دیدار، تماشاگران آلمانی پرشور طرفدار اینتراخت فرانکفورت که تعدادشان کم نیز نبودف در روزی که میهمان هم بودند به داد این تیم رسید تا فرانکفورتیها با نتیجه 3-2 از سد یاران ژاوی بگذرند و راهی 4 تیم نهایی لیگ اروپا گردند.

در زیر تصاویری از شور تماشاگران آلمانی را می بینید:

تشویق و شعارهای هواداران

تشویق هواداران فوتبال

تشویقهای جالب طرفدراان فوتبال در ورزشگاه

این پیروزی ارزشمند نماینده آلمان مقابل بارسا و در مقابل دیدگان طرفداران پرشور که به صورت ممتد تیم محبوبشان را تشویق می کردند، در حالی رقم خورد که کمتر کسی شانسی برای پیروزی فرانکفورت در نوکمپ متصور بود.

اوبامیانگ آماده ای که این روزها نگاهها را به سمت خود نیز جب کرده بود، دیشب این شانس را داشت تا در جریان اشتباه دروازه بان فرانکفورت دروازه خالی را باز کند اما از چند قدمی دروازه قدر این فرصت را ندانست تا آه بارسایی ها از بابت از دست دادن این اتفاق بالا برود. گلی که می توانست با کمی موقعیت شناسی جریان بازی را به سمت بارساییها تغییر دهد اما فوتبال با همین اتفاقات غیرقابل پیش بینی زیبا است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها