کد خبر : 31663
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

تصمیم نهایی داوید آلابا برای رفتن به عربستان یا ماندن در رئال مادرید؟

تصمیم نهایی داوید آلابا برای رفتن به عربستان یا ماندن در رئال مادرید؟
از همان سال های ابتدایی زمزمه های جدایی داوید آلابا از رئال مطرح شد و عربستان به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی یاد گردید.؛

داوید آلابا بازیکن ستاره ای که از سال 2021 و از تابستان این سال به رئال مادرید پیوست. او بعد از آن که قراردادش با بایرن مونیخ به اتمام رسید راهی تیمکهکشانی رئال شد.

با این وجود این بازیکن که به صورت آزاد راهی رئال شده با بدشانسی های زیادی مواجه شده است. در شرایطی که از وی به عنوان جانشین سرخیو راموس یاد می شد که به مانند او می تواند سال های متمادی در بین سفید پوشان مادریدی حضور پیدا کند اما در همان سال های ابتدایی زمزمه های جدایی داوید آلابا مطرح شد.

شایعات جدایی آلابا از رئال مادرید از کجا نشأت می گیرد

این بازیکن که دچار مصدومیت هایی در طول این مدت شده تا شرایط آن گونه که وی به صورت دلخواه دنبالش بود پیش نرود شایعاتی در خصوص جدایی داوید آلابا و ترک رئال مادرید شنیده می شود.

داوید آلابا

با این وجود این بازیکن تصمیمی برای جدایی نداشته و وی نمی خواهد به باشگاه های عربستانی برود.

پیشنهاد سنگین به آلابا و رد این درخواست به عشق مادرید

یکی از نشریات مطرح اسپانیایی هم در این باره به نام رلوو اعلام کرده که یکی از باشگاه های بزرگ سعودی پیشنهادی سنگین به این بازیکن داده است و امیدوار بود که بتواند رضایت ر برای حضور در لیگ حرفه ای عربستان را جذب کند. با این وجود داوید آلابا از شرایط حضور خود در تیم مادریدی و لالیگا رضایت داشته و قصدی برای جدایی از رئال ندارد.

داوید آلابا همچنین به این امید دارد که قادر شود جام های ارزشمندی را در کنار رئال و با لباس این تیم در طول سالیان آتی کسب کند و نقش بزرگی هم در موفقیت های تیم باشگاهیش داشته باشد.

کارلو آنچلوتی نیز مطمئنا در طول این فصل روی داوید آلابا حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها