کد خبر : 10035
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

مسافرت کی روش به مصر با شایعه سرمربیگری در تیم باشگاهی

مسافرت کی روش به مصر با شایعه سرمربیگری در تیم باشگاهی

ورزش مارال نیوز؛ سفر مجدد کارلوس کی روش به کشور مصر باعث گمانه زنی و شایعه سازی رسانه های مختلف در خصوص کارلوس کی روش و مربیگری در لیگ مصر شد. با توجه به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مصر و همچنان عدم احتمال بازگشت مجدد کارلوس کی روش به تیم ملی مصر در مقطع

ورزش مارال نیوز؛ سفر مجدد کارلوس کی روش به کشور مصر باعث گمانه زنی و شایعه سازی رسانه های مختلف در خصوص کارلوس کی روش و مربیگری در لیگ مصر شد.

با توجه به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مصر و همچنان عدم احتمال بازگشت مجدد کارلوس کی روش به تیم ملی مصر در مقطع فعلی، سفر مجدد کی روش به کشور مصر این شایعه را ایجاد کرده که احتمالا کی روش می خواهد سرمربی یکی از تیمهای باشگاهی مصر شود و در این خصوص گمانه زنی های زیادی در مورد سرمربی گری کی روش در تیم الاهلی مصر وجود دارد.

سایت کره الپلاس در این خصوص به شایعات پایان داده و امروز اعلام کرد مسافرت کی روش به مصر به دلیل پیگیری طلب خود از فدراسیون مصر بابت دیرکرد پرداخت مبالغ اوست.

شایعه کارلوس کی روش

کی روش در مدت کمتر از 7 ماهی که در مصر مربیگری کرد موفق به نایب قهرمان کردن مصریها در جام ملتهای آفریقا و کسب رتبه چهارم در جام اعراب فیفا شد البته او با مصر نتوانست به جام جهانی صعود کند چرا که مقابل حریف مقتدری مثل سنگال نتوانستند نتیجه مورد انتظار را به دست بیاورند.

عملکرد کی روش در تیم ملی مصر با نقدهای بسیاری مواجه بوده با این وجود سابقه و رزومه کارلوس باعث شده تا همچنان بسیاری از تیمهای مطرح خواهان به خدمت گیریش باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها