کد خبر : 6489
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

ثروتمندترین فوتبالیست جهان مسی است یا رونالدو؟

ثروتمندترین فوتبالیست جهان مسی است یا رونالدو؟

ثروت مسی بیشتر است یا رونالدو؟ بررسی میزان ثروت و درآمد لیونل مسی با کریستیانو رونالدو و اینکه کدام بازیکن مطرح جهان از نظر ثروت و مادیات در وضعیت بهتری قرار دارد؟ به گزارش مارال نیوز، خواهیم یا نخواهیم حواشی فوتبال و زندگی خصوص ستاره های ورزشی نیز برای فوتبال دوستان اهمیت دارد و هر

ثروت مسی بیشتر است یا رونالدو؟ بررسی میزان ثروت و درآمد لیونل مسی با کریستیانو رونالدو و اینکه کدام بازیکن مطرح جهان از نظر ثروت و مادیات در وضعیت بهتری قرار دارد؟

به گزارش مارال نیوز، خواهیم یا نخواهیم حواشی فوتبال و زندگی خصوص ستاره های ورزشی نیز برای فوتبال دوستان اهمیت دارد و هر طرفدار فوتبالی دوست دارد از زندگی خصوصی و میزان ثروت این چهره ها نیز مطلع شود.

مطلبی پیش از این در خصوص کدام ورزشکار ثروتمندتر است نوشتیم که میتوانید آن را نیز بخوانید.

کریستیانو رونالدو  و لیونل مسی به عنوان دو بازیکن فوق ستاره که شاید سالها و قرنها طول بکشد که بازیکنانی با انگیزه و موفق مثل این دو چهره در جهان فوتبال شناخته و معرفی شوند؛ در حال حاضر همچنان فوتبال بازی می کنند و علاوه بر ورزش حرفه ای، سرمایه گذاری های خاص خود را نیز انجام می دهند.

مسی یا رونالدو پولدارترند

اما اگر برای شما جالب است بدانید که ثروت مسی بیشتر است یا رونالدو، مطلب زیر را بخوانید.

رونالدو پولدارتر از مسی است اما در سال گذشته در بین تمامی فوتبالیستها بیشترین میزان درآمد را مسی به خود اختصاص داده بود؛ اما بالاتر از این دو چهره بازیکنان فوتبال دیگری هستند که به اصطلاح پول پارو می کنند.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟

فائق بولکیا بازیکن فوتبالی بوده که شاید نامش را کمتر شنیده باشید. این چهره که در زیر می بینید ثروتمندترین فوتبالیست جهان و بالاتر از مسی و رونالدو است.

او در نوجوانی در چلسی و لسترسیتی هم بازی می کرد و فوتبال خود را نیز از پرتغال شروع کرده است. بولکیا در حال حاضر ثروتمندترین فوتبالیست جهان است و این ثروت او نه به خاطر فوتبالش بلکه به خاطر خانواده ثروتمندش است.

بیشترین درآمد فوتبالیست ها

بعد از بولکیا بازیکن دیگری به نام ماتیو فلامینی که پیشتر از این در آرسنال بازی می کرد قرار دارد و ثروت او هم نه به خاطر تنها فوتبال بازی کردنش  یا کمک خانواده بلکه به خاطر فعالیت های اقتصادی او است.

مسی یا رونالدو کدامیک پولدارتر هستند

سومین و چهارمین فوتبالیست ثروتمند؛ رونالدو و مسی است

سومین ورزشکار ثروتمند جهان کریستیانو رونالدو بوده که علاوه بر فوتبال به دلیل دانش اقتصادی خوبش سرمایه گذاری های مناسبی نیز انجام داده تا ثروتش از پانصد میلیون دلار فراتر رود.

در نهایت ثروتمندترین فوتبالیست دنیا در جایگاه چهارم؛ مسی بوده که 400 میلیون دلار میزان ثروت این فوق ستاره آرژانتینی برآورد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود، از لیست ثروتمندترین افراد دنیا خارج […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیمی کریستیانو رونالدو شده است. او تا […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است تا او در لیست ثروتمندترین زنهای جهان جا […]