کد خبر : 12296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

تغییر تدریجی سرمربی فوتبال از خارجی به ایرانی

تغییر تدریجی سرمربی فوتبال از خارجی به ایرانی

مدل پیشنهاد مربیگری که یک مدت در کشورهای فوتبالی آلمان نیز رواج داشته و طی آن در تیمهای این کشور اروپایی هنگام تغییر و تعویض سرمربیان نظیر آن را دیدیم احتمالا در کشور ما نیز اجرایی شود. در این مدل دستیاران سرمربی به عنوان سرمربی به مرور زمان جانشین می شدند. در نشست خبری هم

مدل پیشنهاد مربیگری که یک مدت در کشورهای فوتبالی آلمان نیز رواج داشته و طی آن در تیمهای این کشور اروپایی هنگام تغییر و تعویض سرمربیان نظیر آن را دیدیم احتمالا در کشور ما نیز اجرایی شود.

در این مدل دستیاران سرمربی به عنوان سرمربی به مرور زمان جانشین می شدند. در نشست خبری هم که مهدی تاج امروز به آن اشاره کرد از احتمالی سخن گفت که طی آن کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از جام جهانی احتمالا با جواد نکونام جایگزین شود و در نهایت کارلوس کی روش در سمت مدیر فنی به فعالیت خود ادامه دهد.

البته این پیشنهاد در حد احتمال بوده و شاید شاهد رقم خوردن چنین اتفاقی باشیم.

تغییر سرمربی

تا کنون توافق نهایی با جواد نکونام صورت نپذیرفته اما در صورت موافقت باشگاه فولاد خوزستان با جدایی نکونام و همچنین رایزنی نهایی با خود وی شاهد دستیاری اول نکونام در تیم کی روش خواهیم بود.

اتفاقی که باعث خواهد شد تیم ملی در جام جهانی فوتبال 2022 قطر با تلفیقی از مربیان ایرانی و خارجی در آن حاضر شود و از بازی های این مهم برای موفقیت در بازیهای جام ملتهای 2019 آسیا بهره ببرد.

نکونام سالها در لالیگا به عنوان بازیکن در تیم اوساسونا حضور داشته و در فولاد خوزستان نیز در قامت سرمربی تجارب ارزشمندی در جام باشگاه های آسیا و همچنین رقابتهای لیگ برتر کسب کرده است.

با تحقق این مهم می توان برگ جدیدی از زندگی مربیگری حرفه ای نکونام را شاهد شویم تا وی را موفقتر از همیشه در قامت یک مربی نشان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها