کد خبر : 21002
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

حمایت از ورزشکار قرن و فاتح سه دوره جام جهانی «پله»

حمایت از ورزشکار قرن و فاتح سه دوره جام جهانی «پله»
پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ورزشکار قرن و فاتح سه دوره جام جهانی «پله» توسط توماس باخ انجام شد.؛

بعید است که در دنیا کسی بتواند افتخارات فوتبالی پله را تکرار کند. پله و برزیل توانستند سه بار فاتح جام جهانی شوند. افتخاری که واقعا بی نظیر است و زیر سایه ستاره بزرگی مانند او این اتفاق ویژه رقم خورده است.

این اسطوره برزیلی به دلیل وخامت احوالش با حمایت بزرگان و اسطوره های مختلفی روبرو شده است. پزشکان هنوز از وی قطع امید نکرده اند. البته گزارش ها از وخامت احوال پله خبر می دهد. با این وجود در این شرایط حمایت ها از پله به اوج خود رسیده است.

از آن جمله می توان به پیام توماس باخ اشاره کرد. او که رئیس ioc نیز می باشد در پیامی اعلام کرده که ذهن و فکر ما با پله هست. از نهایت قلبمان برای پله بهترین ها را آرزومندیم.

سازمان تحت ریاست توماس باخ پیش از این پله برزیلی را به عنوان ورزشکار قرن معرفی کرده بود. لقب زیبایی که به نظر برای همیشه با پله باقی خواهد ماند.

به جز توماس باخ شاهد سرازیر شدن حمایت ها و پیام های دلگرم کننده بسیاری از چهره های ورزشی و غیر ورزشی هستیم. حمایت ها از پله تنها معطوف به ورزشکاران نبوده و حتی رفته رفته کار به غیر ورزشی ها نیز می کشد. پله در قلب ها جای داشته و این نه به خاطر افتخارات او بلکه اخلاق ورزشی خوب و چهره آرام و مهربان وی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها