کد خبر : 31328
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

تغییر تیم برنده با بازنده در دیدار آرسنال با منچستر به خاطر آفساید وی ای آر روی گارناچو

تغییر تیم برنده با بازنده در دیدار آرسنال با منچستر به خاطر آفساید وی ای آر روی گارناچو
جای تیم پیروز با تیم شکست خورده در دیدار آرسنال با منچستر یونایتد در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس عوض شد. اتفاقی که به خاطر آفساید اعلامی رقم زده شد؛

جای تیم پیروز با تیم شکست خورده در دیدار آرسنال با منچستر یونایتد در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس عوض شد. اتفاقی که به خاطر آفساید اعلامی رقم زده شد.

در شرایطی که منچستر یونایتد و هوادارانش با گل دقیقه 89 که توسط الخاندرو گارناچو به ثمر رسیده بود سر از پا نمی شناختند. اما وی ای آر این گل را مردود اعلام کرد تا بازی دو بر یک به سود یونایتد نشود.

این گل توسط کمک داور ویدیویی و وی ای آر مردود اعلام شد. تا در نهایت آرسنالی ها در وقتهای اضافه موفق به زدن دو گل شده و پیروز از زمین بیرون بیایند.

بازی در شرایطی که با تساوی 1 بر 1 در جریان بود در دقیقه 88 گارناچو موفق به گلزنی شد. کمک داور نیز این گل را صحیح اعلام کرد و ورزشگاه غرق در شادی شد. اما با بازبینی ویدیویی مشخص شد که گارناچو اندکی جلوتر از مدافع آرسنال بود تا در نهایت این گل مردود اعلام شود.

اگر این گل به درستی به ثمر می رسید شاید آرسنالی ها در آخرین دقایق بازی موفق به گلزنی نمی شدند.

دو گل در وقت های اضافه آرسنال را تیم برنده کرد

آرسنالی ها در دقیقه 96 توسط دکلان رایس روی کرنر ارسالی به گل رسیدند. شوتی که به یکی از مدافعان منچستر یونایتد برخورد کرد تا راهی دروازه شود.

در ادامه کار گابریل ژسوس در دقیقه 101 روی ضد حمله و فرار تند و تیز و سرتوپ عالی خود با اونانا تک به تک شد و در نهایت گل سوم را نیز زد. تا آرسنال سه بر یک منچستر را شکست دهد.

ورزشگاه اتحاد و بازی خانگی مهمی که در آن آرسنالی ها سربلند از آن بیرون آمدند.

وضعیت نامناسب منچستر یونایتد در جدول رقابتها

منچستر یونایتد با این شکست در امتیاز 6 باقی ماند تا از 4 بازی خود دو پیروزی و دو شکست را به نام خود ثبت کند. در دیگر سو آرسنال با این پیروزی به سومین برد خود در مقابل یک تساوی از 4 دیدار قبل رسید تا با کسب دهمین امتیاز خود در رتبه پنجم لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.

منچسترسیتی قهرمان فصل پیش لیگ انگلیس با 12 امتیاز از چهار دیدار قبلی خود به تنهایی در صدر جدول جا خوش کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
طلسمی که بالاخره شکست/ 6 سال ناکامی آرسنال مقابل اورتون | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] شکنی تیم فوتبال آرسنال مقابل اورتون […]