کد خبر : 22283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

دیدار پرگل ملوان با نفت در وقت اضافه قانونی برنده خود را شناخت

دیدار پرگل ملوان با نفت در وقت اضافه قانونی برنده خود را شناخت
دیدار پرگل ملوان با نفت مسجد سلیمان با برتری نفتی ها در جام حذفی به پایان رسید.؛

دیدار دو تیم ملوان انزلی و نفت مسجد سلیمان از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در وقت اضافه برنده خود را شناخت. دیداری که با تساوی در حال برگزاری بود تا در نهایت به اوقات اضافه بکشد.

ملوان بندر انزلی که در هوای خاص ابری انزلی میزبان نفت مسجدسلیمان بود خیلی زود گل خورد. آنها روی پاس گل رضا دهفانی و تمام کنندگان پیمان میری از میهمان عقب افتادند.

تیم شایسته ملوان بندر انزلی که روزگاری رکورددار فتح جام حذفی بود برای نشان دادن قابلیت های خود در جام حذفی و مدعی نشان دادن خود راهی جز پیروزی برای جلوگیری از حذف مقابل حریف خود نداشت. شاگردان مازیار زارع در دقیقه 75 با پاس سعید کریمی و گلزنی سهیل فداکار به گل تساوی رسیدند تا دیدار به وقت های اضافه بکشد.

در اوقات اضافه اما نفت مسجدسلیمان با موقعیت شناسی خود توانست تیم برتر مسابقه شود. آنها در دقیقه 102 توسط حسین شنانی به گل دوم رسیدند.

ملوان که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد و این موضوع باعث شد تا با بدشانسی توپ هایشان به گل تبدیل نشود. از سویی دیگر در ضد حمله ملوانی ها گل سوم خود را این بار توسط آریا برزگر دریافت کنند تا با شکست 3 بر 1 مقابل نفت، حذف شده زودهنگام این جام شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تغییر 6 بازیکن توسط سرمربی ملوان مقابل پیکان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ملوان بندر انزلی مازیار زارع در […]