کد خبر : 19439
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

تلاش بی نتیجه برهالتر سرمربی آمریکا در سرعت دادن به بازی

تلاش بی نتیجه برهالتر سرمربی آمریکا در سرعت دادن به بازی
سرمربی آمریکا هنگام دادن توپ به شاگردان خود و پرتاب توپ به اوت رفته با دست دچار اشتباه شده و این موضوع برای ثانیه هایی سرعت بازی را گرفت. البته نمی توان از بازی خوب تیم وی و عملکرد تحسین برانگیز برهالتر در آمریکا به سادگی عبور کرد.؛

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا هنگام سرعت دادن به بازی در نقش توپ جمع کن ظاهر شد. او توپ بیرون رفته را در نیمه دوم و اوقات تلف شده نتوانست به شکل مناسبی به شاگردانش برساند. موضوعی که سرعت بازی را نیز گرفت. البته این اتفاق مطمئنا نمی توانست در نتیجه گرفتن و برگشت به بازی آمریکا مقابل هلند کمک کند. چرا که زمان کمی باقی مانده بود و آنها با 2 گل اختلاف نیز عقب بودند.

در شرایطی که داور مسابقه 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، در دقیقه 94 گرگ برهالتر توپ آمده به سمت خود را با دستانش گرفته و هنگام پرتاب به سمت بازیکن خودی این کار را به خوبی انجام نداد تا چند ثانیه وقت بازی تلف شود.

در نهایت تیم خوب آمریکا با نتیجه 3 بر 1 از هلند در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد. آنها با این باخت از این مرحله حذف شده و هلند باید منتظر برنده آرژانتین و استرالیا باشد.

گرگ هالتر از جمله سرمربیان با دانش و موفق آمریکایی بوده که در تیم تحت هدایت خود بسیار موفق عمل کرده است. صعود آمریکا از مرحله گروهی و قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر جهان نیز دستاورد خوبی برای آمریکایی ها می تواند باشد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها