کد خبر : 22548
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

آیا امباپه افسرده است؟/ توضیح شرایط روحی مهاجم فرانسه

آیا امباپه افسرده است؟/ توضیح شرایط روحی مهاجم فرانسه
گالتیه در نشست خبری اعلام کرد امباپه افسرده نیست و از روحیه بالایی نیز این مهاجم فرانسوی برخوردار است.؛

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص شرایط روحی کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی خود توضیحاتی داد. وی از این مهاجم خود به عنوان بازیکنی که با مشکل جام جهانی کنار امده و دیگر افسرده نیست یاد کرد.

گالتیه در کنفرانس خبری خود اعلام کرد امباپه آماده دیدار فردا خواهد بود و از نظر روحیه نیز به نظر بازگشت خوبی داشته است. وی نائب قهرمانی و شکست در فینال جام جهانی را فراموش کرده و اکنون افسرده نیست.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: این روزها به صورت شخصی با وی صحبت نکردم اما در تمرینات آماده بود. بعد از برگشتن وی از جام جهانی با او صحبت کرده بودم و اکنون دیگر نیاز به حرف زدن ندیدم. امباپه روحیه خوبی داشته و یک بازیکن حرفه ای است.

گالتیه

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن به ارتباط خوب نیمار و مسی و امباپه با یکدیگر نیز اشاره کرد. به گفته سرمربی فرانسوی ها نوع استقبال نیمار و مسی نیز از امباپه بدون مشکل بود. بین این بازیکنان هیچ گونه خلل و مشکلی دیده نمی شود.

گالتیه ادامه داد: با وجود این که 60 روز است مثلث هجومی تیمش را در کنار هم در اختیار ندارد اما در مسابقه با رن از آنها استفاده می کند. فردا روزی خواهد بود که از کنار هم قرار گرفتن مجدد این سه مهاجم خوب تیممان نیمار، امباپه و مسی همگان لذت خواهند برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس نگرانی و توجه امباپه به رونالدو به خاطر مصدومیت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رونالدو توسط امباپه همراه با عکس. […]